Ham den høje 57 Skrevet 12. December, 2013 Hejsa så oprandt dagen, jeg synes jeg har kørt frihjul længe nok så nu må jeg kaste mig ud i det med min første anmeldelse. Jeg er bestemt ikke ny i dette univers men har bare aldrig kastet anmeldelser ud tidligere, håber i vil tage vel imod. Jeg har haft den store fornøjelse at besøge Louise hos Citygirls i Helsingør. For at tage det knap så positive først så er det ikke just et diskret sted, indgangen er fra hovedgaden i Helsingør ganske vidst i den rolige ende. Dette er ikke noget problem for mig men ved nogen går op i det. Nå men vel inde ad døren bliver jeg mødt af en smilende telefondame som spørger til mit navn, da jeg altid bestiller tid har hun mit navn og ved hvem jeg skal besøge. Jeg bliver vist ind i et fint lille rum med en glimrende seng og lidt spejle på væggene, efter de traditionelle 5 minutter hvor jeg altid vandrer lidt rundt i rummet bliver der banket på døren og ind kommer Louise. Louise er en både smuk og sød pige ikke nogen vårhare men en toplækker kvinde, hun har en lidt nipset krop med dejlige store bryster. Hun smiler til mig og spørger om det var mig der havde bestilt tid til en halv time med græsk, lidt famlende får jeg sagt at det er det men naturligvis kun hvis hun har lyst. Louise giver mig et kys og hvisker at det har hun ihvertfald. Penge skifter hænder og jeg begynder spændt at tage mit tøj af. Jeg bliver altid lidt nervøs mens jeg står i den situation. Louise er hurtigt tilbage og vi begynder stående at kramme og kysse og kæle, helt vildt dejligt. Mine hænder går på oplevelse på Louises krop som jeg synes er noget nær perfekt. Vi kravler op på sengen og leger videre med hinandens kroppe. Efter lidt tid bevæger jeg mig ned mellem Louises ben og giver hende fransk så godt jeg kan, hun har en dejlig velsmagende mis så jeg blev ved et stykke tid. Efter et stykke tid i himmerige vil Louise gengælde det franske og det blev til UG med kryds og slange, bollerne og skaftet blev grundigt behandlet og til sidst kom gummiet på. Akkompagneret af meget sexede lyde så jeg min pik forsvinde i gudindens mund igen og igen, men ak al nydelse må have en afslutning. Heldigvis bliver Louises mund erstattet af hendes godt våde mis og jeg får en ridetur som jeg sent skal glemme. Hele seancen kommer Louise med dejlige lyde og små klynk, ved godt det sandsynligvis er fake men det går lige i pikken på mig. Bedst som det går derudaf læner Louise sig ned til endnu et kys og spørger med et frækt glimt om vi skal til at varme det bagerste hul op. Det blev gjort på en fræk måde synes jeg Louise tager lidt glidemiddel som hun påfører sit tillokkende anus på en måde som jeg vælger at kalde pigeonani. Efter lidt støn er den skønne til mig at hun tror hun er klar til mig. Forsigtigt presser jeg mig op i hendes stramme røv mens vi har god øjenkontakt, jeg lader hende lige vænne sig til mig og nyder numsens trykken på min pik inden forsigtigt begynder at bolle hendes stramme hul. Efter lidt tid i denne stilling med Louise på ryggen spørger jeg om hun er frisk på en doggystyle,det er hun bestemt og nu må jeg godt give lidt gas. Altså jeg synes Louises røv ser pissegodt ud og den er dejlige at tage fat i mens jeg pumper hendes bagerste hul. Jeg giver den gas og Louise stønner om kap med mig og kommer med meget sexede og frække kommentarer. Jeg holder ikke så længe som jeg kunne tænke mig men tømmer storbrølende og svedende med min pik helt i bund. Jeg puster lige lidt inden jeg forsigtigt trækker mig ud og Louise pustende og smilende sørger for både afmontering og aftørring. "Hold kæft det var frækt og lækkert" hører jeg Louise sige da hun som det mest naturlige i verden ligger sig i arm med mig og nusser mig på brystet, vi kysser og snakker lidt hvilket både var hyggeligt og sjovt, Louise er en lattermild pige som er nem at få til at grine og det kan jeg godt lide. Alt godt må jo have en ende og efter påklædning og et farvelkys efterfulgt af et "kom snart igen" står jeg ude på gaden storsmilende og glad i låget. Alt i alt en kanon oplevelse med en superdejlig voksen kvinde som giver fantastisk service. Jeg er helt sikker på at jeg kommer igen. Det var så den første anmeldelse men flere vil følge. Og som det er med alting så vil formen og stilen blive pudset af. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1008 Skrevet 12. December, 2013 Jamen det var da en super god anmeldelse. Lad os endelig få mere af den slags Tak for det, og velkommen hertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 139 Skrevet 13. December, 2013 Det lyder som en god oplevelse Her er et lille link til Louise: http://citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=159:louise-2&catid=34:sider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 524 Skrevet 13. December, 2013 Skøn anmeldelse, godt du fik brudt isen. Kan godt forstå du blev nød til at knalde hende i røven - der ser jo ualmindelig indbydende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg