Dokken 253 Skrevet 9. April, 2023 Er der nogen der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/368902 Synes hun ser lækker ud, men jeg er ikke på snap og vil lige høre inden jeg opretter profil osv… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 9. April, 2023 Intet nummer. Priser og ydelser der er for gode til at være sandt. Tror du får en anmodning om forudbetaling ret hurtigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 9. April, 2023 Det har i måske ret i og det er også det jeg frygter lidt. Men altså ind imellem dukker der jo noget op som ikke er fake og man har jo lov til at håbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 9. April, 2023 Dokken skrev, for 2 minutter siden: Det har i måske ret i og det er også det jeg frygter lidt. Men altså ind imellem dukker der jo noget op som ikke er fake og man har jo lov til at håbe Jeg er på snap og bare for nysgerrighedens skyld har jeg skrevet til ‘hende’. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9560 Skrevet 9. April, 2023 (edited) Jeg har også skrevet og ikke fået svar (efter et par timer ...) Selvom det er fake, kan annonceejeren jo godt have fået travlt ... Redigeret 9. April, 2023 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studerende 7 Skrevet 9. April, 2023 Jeg kan slet ikke finde nogen på snapchat med det brugernavn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9560 Skrevet 9. April, 2023 (edited) Studerende skrev, for 8 minutter siden: Jeg kan slet ikke finde nogen på snapchat med det brugernavn. Den er god nok. Hvor erfaren er du med snap? Kontoen hedder også (display name) "DBAA [brændende hjerte-emoji]" Redigeret 9. April, 2023 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 9. April, 2023 Jeg fik en aftale og ville få adressen en time før, men ingen besked modtaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9560 Skrevet 9. April, 2023 AlfaN skrev, Lige nu: Jeg fik en aftale og ville få adressen en time før, men ingen besked modtaget. Dit game er bedre end mit, men alligevel ingen gevinst. Kunne være vildt, for det er godt nok lokkende billeder. Du må sige til, hvis der er nyt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 9. April, 2023 Bebop skrev, for 46 minutter siden: Dit game er bedre end mit, men alligevel ingen gevinst. Kunne være vildt, for det er godt nok lokkende billeder. Du må sige til, hvis der er nyt. Ingen kontakt, hun skriver hun har kontakt til en der kalder sig Bebop, som skulle have en kæmpe pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9560 Skrevet 9. April, 2023 AlfaN skrev, for 31 minutter siden: Bebop, som skulle have en kæmpe pik. Jeg prøver altid at underdrive for ikke at skræmme dem væk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 10. April, 2023 Nu der så en ny snap på annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 10. April, 2023 AlfaN skrev, for 30 minutter siden: Nu der så en ny snap på annoncen Priserne har også fået et hak opad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1212 Skrevet 10. April, 2023 Hvis det der ikke er fake, så ved jeg ikke.... Fuldkommen retardo prisstruktur. 500 for 30 min. 1500 for 1 time. Af een eller anden mærkelig grund koster blid dominans det samme som GFE i 30 minutter, men mindre når man køber en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 10. April, 2023 Tak for hjælpen! Jeg har strøget hende af listen indtil videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg