mallen 40 Skrevet 12. December, 2013 Var for et par uger siden i Aarhus, og med hjælp fra folkene herinde og den glimrende Thailiste, fik jeg mig skumlet lidt rundt i det Århusianske og endte til sidst op hos Ammy Wat Po-Thai massage... Stedet ligger ved siden af et solcenter så det giver jo udefra set et godt dække af at man ikke er på narrestreger - dog knap så godt dækket når man står og venter på at blive lukket ind at der så kommer en person ud fra solcenteret Anyway kommer indenfor bestiller er en times massage, af med tøjet og op på briksen til en gang mere eller mindre vilkårlig massage. Nok ikke lige stedet man skal komme for at få noget dybtvirkende massage men det var da ganske afslappende. ca. 15 minutter i forløbet kommer der så en kunde mere og ringer på, ældre herre og lød meget til han i hvert fald ikke var førstegangs-besøgende for han kom direkte ind på madrassen i "rummet" ved siden af hvor jeg lå (kun delt med et mørkt gardin/tæppe) hvor han så lige fik sig en hurtig omgang svensk af stedets andet og ældre thaikvinde... 30 minutter i forløbet er det tid til at komme om på ryggen, fødderne får en tur og bliver så spurgt om lillemanden også skal have en omgang og ja tak... Det gør hun til gengæld ganske godt - ikke noget med at jage og få det overstået. Fik desuden hende til at blotte brysterne (desværre meget hårde silikone versioner) samt trække bukser og trusserne ned til knæene så jeg kunne lege lidt med fingrene imens.... i den forbindelse overraskede det mig faktisk at hun var lidt våd allerede (og nej det var hverken sved eller urin - lugtede i hvert fald ikke sådan ) Nå men alting har jo en ende og jeg fik da også forløsningen, aftørringen, tøjet på igen, aflevere 500,- til pigen og et tak for denne gang... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1898 Skrevet 26. Marts, 2014 Hej Var forbi stedet for første gang idag, Fik dog kun en gang pirrende massage, da der var fyldt godt op på de ca. 15 kvm der er til massage rådighed. Da jeg kom var der 3 piger i kælderlokalet og jeg blev anvist plads på en smal briks med varme der kan køres op og ned. Ved siden af foprhænget lå der en madras på gulvet maks 1 meter fra min briks, og ja der kom lige en anden kunde da vi var gået igang. Så det satte lige en dæmper på det hele. Men hende som jeg tror var ejeren gjorde det ok, og vi har allerede aftalt det videre forløb for næste gang. Men det er komme der mere om senere, det er ikke lige stedet der står øverst på listen pt. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15425 Skrevet 26. Marts, 2014 Ejeren hedder Joy. Hun har hårde sili fortrin. Der er et lille rum bagved briksen til special massage. Se evt min anmeldelse. Søg kan ikke lægge links fra telefonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1898 Skrevet 26. Marts, 2014 hej åe Hun pegede godt nok på et rum inde ved køkkenet,det må være der hun ville have mig med hen. Troede at det var badeværelset. Men det var som om at løbet var kørt der. Lidt for meget trængsel. Men tror stadigvæk at hun skal have chancen igen Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15425 Skrevet 26. Marts, 2014 Der er ikke bad. Toilet fælles med solcenteret i mellemgangen. Hun er ret god til det der fjas Søg på Århus Amy Wat Po. Der står mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ung 3 Skrevet 8. April, 2014 Der er ikke bad. Toilet fælles med solcenteret i mellemgangen. Hun er ret god til det der fjas Søg på Århus Amy Wat Po. Der står mere. Til andre nysgerrige skal det siges, at der er bad. De har en nøgle til badet, som ligger ved siden af solcentret. Det kræver dog, at man sonderer mellemgangen først, så man ikke render ind i solgængere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1898 Skrevet 3. Juni, 2014 God formiddag Fik prøvet stedet i sidste uge med hele pakken. Da jeg kom var der 2 i lokalet men den ene forsvandt hurtigt. Joy gik igang med massage på den lille briks lidt blødt men pirrende. Efter endt massage kom den obligatoriske sætning Vil du mer ? Vi aftalte pris og ydelser og gik ind i rummet ved siden af. Madras på gulvet men ok. Vi havde en fin omgang med jorden rundt samt god Kemi. Joy er en kvinde med stor barm ( lidt hårde) overraskende god krop samt en pige der er god til at modtage og give. Hvis man kan gå lidt på komprmis med lokaler og manglende bad er dette sted en god oplevelse som jeg gerne modtager- giver igen Thumbs Up Venligst 8000 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 13. Marts, 2015 Genopfrisker lige tråden... Har tænkt jeg ville søge på et sted ved siden af et solcenter ....fordi jeg der i Århus for ca. 4 år siden fik en massage og HJ af en meget flot høj slank ung perfekt dansk talende pige, der angiveligt bare var på besøg hos sin moster, der i øvrigt var i gang med en kunde bag et forhæng.... Nogle der har kendskab til hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg