massage er fedt 256 Skrevet 9. April, 2023 Halløj, så blev det vist min tur til at lave en anmeldelse. Har været hos Mette i dag til et FRÆKT MØDE, hvor jeg havde bestilt et blow - igen, da det var 2. gang jeg besøgte hende, og den 1. oplevelse var stadig på nethinden, og var et af de bedste blow jeg havde fået gennem de seneste 2 år, tror jeg. Jeg fik hurtigt lavet en aftale via mail, og fulgte anvisningen og parkerede tæt på, og meldte min ankomst, fik instrukser, og blev modtaget i døren af en skøn nøgen kvinde, kun iført solbriller Vi fik kort vendt verdenssituationen mm, og jeg smed tøjet og lavede en hurtig vask af lillemand, som snart blev stor i en dejlig mund. Jeg havde høje forventninger efter mit første besøg, og dette blev helt klart bedre, for nu kendte jeg Mette og stedet, og hun mig, selvom hun fornemmede hvad jeg godt kunne lide allerede 1. gang. Jeg er "glad" for jeg bor et stykke fra Mette, ellers var der stor "risiko" for, at jeg ville komme flere gange om ugen - nu bliver det "kun" når jeg kan kombinere det med, arbejde eller besøg i nærheden. Hun er en sød pige/dame som er behagelig at være sammen med, så behandl hende nu godt, så vi alle fremover kan nyde denne skønhed og hendes sanselige blows fandt hende her: https://annoncelight.dk/showad/338940 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 9. April, 2023 massage er fedt skrev, for 14 timer siden: Halløj, så blev det vist min tur til at lave en anmeldelse. Har været hos Mette i dag til et FRÆKT MØDE, hvor jeg havde bestilt et blow - igen, da det var 2. gang jeg besøgte hende, og den 1. oplevelse var stadig på nethinden, og var et af de bedste blow jeg havde fået gennem de seneste 2 år, tror jeg. Jeg fik hurtigt lavet en aftale via mail, og fulgte anvisningen og parkerede tæt på, og meldte min ankomst, fik instrukser, og blev modtaget i døren af en skøn nøgen kvinde, kun iført solbriller Vi fik kort vendt verdenssituationen mm, og jeg smed tøjet og lavede en hurtig vask af lillemand, som snart blev stor i en dejlig mund. Jeg havde høje forventninger efter mit første besøg, og dette blev helt klart bedre, for nu kendte jeg Mette og stedet, og hun mig, selvom hun fornemmede hvad jeg godt kunne lide allerede 1. gang. Jeg er "glad" for jeg bor et stykke fra Mette, ellers var der stor "risiko" for, at jeg ville komme flere gange om ugen - nu bliver det "kun" når jeg kan kombinere det med, arbejde eller besøg i nærheden. Hun er en sød pige/dame som er behagelig at være sammen med, så behandl hende nu godt, så vi alle fremover kan nyde denne skønhed og hendes sanselige blows fandt hende her: https://annoncelight.dk/showad/338940 Hvad er der specielt ved hendes blow udover normalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 9. April, 2023 Joan skrev, for 5 timer siden: Hvad er der specielt ved hendes blow udover normalt Jeg er også Mette Fan , hendes blow er meget anderledes, hun starter rigtig blidt, og bliver senere mere krævende, det virker som hun nyder, at have en pik i munden, der er ingen hastværk, og normalt plejer jeg og stoppe hende et par gange undervejs, for det er så dejligt, og til sidst når vi er kommet i et stort brøl, bliver hun bare ved ganske stille, som startede og hun napper hver en dråbe- i kender godt det normalt, når vi er kommet kan vi altid klemme en lille dråbe ud, det kan vi ikke når Mette har været. Det er også lidt specielt, at hele tiden bruges på Sex, mette står klar bag døren nøgen, når vi kommer, og inden vi får tøjet af, sidder hun klar på sengen. Jeg kan godt- en gang i mellem have rejsningsproblemer, men det er aldrig sket i Mette’s selskab. Eneste minus er, at hun ikke vil have pik i fissen, som ellers er en dejlig bette en, og som faktisk smager rigtig godt, men engang i mellem kunne det være rart og prøve, at få pikken ind i fissen. Stedet er ret diskret,men jeg tror efterhånden naboerne godt ved, at der foregår “ noget” i den lejlighed, jeg har nu mødt en nabo et par gange- jeg hilser pænt med et goddag, og jeg er ligeglad, for jeg bor alene Så anbefaling herfra, hvis man kan “ nøjes” med et blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 10. April, 2023 Joan skrev, for 9 timer siden: Hvad er der specielt ved hendes blow udover normalt Det er naturligvis en personlig sag hvordan man ønsker sit blowjob udført, men har fundet ud af at den traditionelle måde det bliver udført på, med hvor pigen nærmeste tæver pikken ned i halsen med masser af spyt og savl i et hidsig tempo og hvor man nærmest får indtryk af at hun allerede har planlagt hvad pengene skal bruges til - slet ikke er mig Næe, et ordenligt blowjow skal udføres med følelse, variation og tempo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 11. April, 2023 Joan skrev, den 9.4.2023 at 16:42: Hvad er der specielt ved hendes blow udover normalt Ustresset, det handler ikke om at gøre dig færdig på tid - men derimod om at give den et laaangtrukket blow, hvor hun leger med sin tunge på både på kugler, skaft og hovede på et ret fed måde, og når klimax nås, ja så leger hun blidt videre og tager alt hvad du har leveret, og burger ikke servietter til at tørre - der bruger hun blidt munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg