Hop til indhold

Recommended Posts

Hende har jeg også tænkt på at besøge. Kan se hendes annonce er oprettet den 26/5-22, så nogen må da have besøgt hende. 
Er hun et besøg værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på i årevis....måske under et andet navn, det husker jeg ikke.

Men har selv besøgt hende 2 gange....intet at klage over. Lækker fræk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper12 skrev, for 37 minutter siden:

Er der nogen der vil afsløre ca. Hvor man kan besøge hende. Og om hvor diskret det er  ?. 

Hvis hun ikke er flyttet, så er det mellem SMC og Stadion. Meget diskret, i et størrer boligbyggeri med dørtlf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
sejer skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte hende oktober sidste år. Hun er sød og sjov og har meget store ægte bryster. Kan anbefales

 

Hvordan ligger pris-niveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag været hos Ella. Og sikke en dejlig oplevelse. Super glad, dejlige store bryster. Har egentlig først valgt at besøge hende i dag da der har været meget omkring de mærke piger ikke altid indlever sig så meget, og nok også fordi hendes annonce kan virke en smule skræmmende. Men alt bragt til skamme.  Hun er smilende, glad, snakker perfekt dansk, bestilte 30min, efter 5min på maven Beder hun mig vende mig om - og det var jeg også klar til.. Sikke dejlige store bryster.. og ja, prisen ligger på gennemsnittet for Odense. Ikke sidste gang jeg vil starte min weekend der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...