Hop til indhold
graesk4life

Græsk i kbh.

Recommended Posts

Hej venner :)

har i en længere tid har lyst til en go omgang græsk.

har kigged inde på EG og der kan jeg se at  Lorin, Zandra, Felina og Sofia alle kører med nogle meget billige tilbud, og er i tvivl hvilken jeg skal vælge :)

har prøvet og læse nogle andre anmeldelser, men kan stadig ikke rigtigt vælge en :( hvad er jeres erfaringer?? hvis i kunne komme med en lille beskrivelse af de før nævnte piger, ville jeg være lykkelig :)

og er der nogen der kan fortælle om billederne på nogle af disse piger er virkelige?? 

det skal helst være muligt at kunne få flere udløsninger???

Venlig hilsen

Greask4life

Redigeret af graesk4life

Del dette indlæg

Link til indlæg

har kigged inde på EG og der kan jeg se at Lorin, Zandra, Felina og Sofia alle kører med nogle meget billige tilbud, og er i tvivl hvilken jeg skal vælge :)

har prøvet og læse nogle andre anmeldelser, men kan stadig ikke rigtigt vælge en :( hvad er jeres erfaringer?? hvis i kunne komme med en lille beskrivelse af de før nævnte piger, ville jeg være lykkelig :)

og er der nogen der kan fortælle om billederne på nogle af disse piger er virkelige??

Greask4life

Halløj

Bag alle de nævnte piger er én pige. Billederne har ikke noget med det du møder at gøre, men hun giver en god og billig omgang sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...