graesk4life 7 Skrevet 12. December, 2013 (edited) Hej venner har i en længere tid har lyst til en go omgang græsk. har kigged inde på EG og der kan jeg se at Lorin, Zandra, Felina og Sofia alle kører med nogle meget billige tilbud, og er i tvivl hvilken jeg skal vælge har prøvet og læse nogle andre anmeldelser, men kan stadig ikke rigtigt vælge en hvad er jeres erfaringer?? hvis i kunne komme med en lille beskrivelse af de før nævnte piger, ville jeg være lykkelig og er der nogen der kan fortælle om billederne på nogle af disse piger er virkelige?? det skal helst være muligt at kunne få flere udløsninger??? Venlig hilsen Greask4life Redigeret 12. December, 2013 af graesk4life Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter 2 Skrevet 16. Maj, 2014 Lorin kan jeg godt anbefale, har besøgt hende to gange. Og begge gange fået bl.a. græsk. 900-1000 for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 18. Maj, 2014 har kigged inde på EG og der kan jeg se at Lorin, Zandra, Felina og Sofia alle kører med nogle meget billige tilbud, og er i tvivl hvilken jeg skal vælge har prøvet og læse nogle andre anmeldelser, men kan stadig ikke rigtigt vælge en hvad er jeres erfaringer?? hvis i kunne komme med en lille beskrivelse af de før nævnte piger, ville jeg være lykkelig og er der nogen der kan fortælle om billederne på nogle af disse piger er virkelige?? Greask4life Halløj Bag alle de nævnte piger er én pige. Billederne har ikke noget med det du møder at gøre, men hun giver en god og billig omgang sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg