Hop til indhold

Græsk i kbh.

Featured Replies

Skrevet

Hej venner :)

har i en længere tid har lyst til en go omgang græsk.

har kigged inde på EG og der kan jeg se at  Lorin, Zandra, Felina og Sofia alle kører med nogle meget billige tilbud, og er i tvivl hvilken jeg skal vælge :)

har prøvet og læse nogle andre anmeldelser, men kan stadig ikke rigtigt vælge en :( hvad er jeres erfaringer?? hvis i kunne komme med en lille beskrivelse af de før nævnte piger, ville jeg være lykkelig :)

og er der nogen der kan fortælle om billederne på nogle af disse piger er virkelige?? 

det skal helst være muligt at kunne få flere udløsninger???

Venlig hilsen

Greask4life

Redigeret af graesk4life

• 5 months later...
Skrevet

Lorin kan jeg godt anbefale, har besøgt hende to gange. Og begge gange fået bl.a. græsk. 900-1000 for en time.

Skrevet

har kigged inde på EG og der kan jeg se at Lorin, Zandra, Felina og Sofia alle kører med nogle meget billige tilbud, og er i tvivl hvilken jeg skal vælge :)

har prøvet og læse nogle andre anmeldelser, men kan stadig ikke rigtigt vælge en :( hvad er jeres erfaringer?? hvis i kunne komme med en lille beskrivelse af de før nævnte piger, ville jeg være lykkelig :)

og er der nogen der kan fortælle om billederne på nogle af disse piger er virkelige??

Greask4life

Halløj

Bag alle de nævnte piger er én pige. Billederne har ikke noget med det du møder at gøre, men hun giver en god og billig omgang sex.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.