Hop til indhold

Jenny i Vardegade / the palace of legend

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem årene dog med længere tidsinterval imellem besøgt Jenny i hendes tempel i Vardegade.

Stedet er ikke super diskret, men jeg på mange måder heller ikke det er afslørende, hvis man foretrækker at gå langs husmuren for at besøge stedet. For der altid åbnet hurtigt, når man har ringet på. 

Lokalerne eller rummet man kan godt virke dystre, men der er altid rent og pænt med mulighed for bad før og efter.

Jenny har tidligere været anmeldt for sine bedrifter, og med rosende ord for det ene og det andet. Det må man selv gå på udkik efter i eroguides arkiver. 

Hendes massage er virkelig god og hun kommer godt og kompetent rundt i kroppens hjørner på en måde, så man oplever at spændinger er forsvundet efter en besøg. Et besøg, der kun er få dage tilbage.

Man kan fortælle Jenny om eventuelle ømme punkter, og hun retter fokus herpå under vejs.

Hendes menukort er på hjemmesiden typiske for mange steder, men mit indtryk er at hun gemmer ekstra udbudene efter hendes eget indtryk af den hun møder. 

Jeg har aldrig spurgt til førnævnte gemmer.

Jenny kan godt virke lidt reserveret og mut, men jeg syntes at hun efter lidt venlig fra ens side åbner op for samtalen.

Prisniveau fra menukortet er rimelige og standard, som mange andre steder.

Så vil du have god massage så kik forbi hende...for som førnævnte; det er godt..

https://www.jenny-thaimassage.dk/

Redigeret af Pyjamasparty

Skrevet

Hvor er hun en smuk kvinde på det billede hvor hun står på gaden  - Hendes lange sorte hår, guld halskæde og den mørkerøde kjole  -  og det allerbedste ??   hun er en voksen kvinde.

For mig er hun fuldendt.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
  • Author
Nye tider skrev, for 3 timer siden:

Hvor er hun en smuk kvinde på det billede hvor hun står på gaden  - Hendes lange sorte hår, guld halskæde og den mørkerøde kjole  -  og det allerbedste ??   hun er en voksen kvinde.

For mig er hun fuldendt.

Mange hilsner

Nye tider

Helt enig...hun har ikke været så meget beskrevet her på eroguide de seneste par år..hvilket har undret mig....men hun er super skøn...

Skrevet
  • Author
Plaskeren skrev, for 6 timer siden:

Skøn kvinde og god massage. Hun kan noget med sine hænder 

Helt enig...lidt overset de sidste par år med hensyn til anmeldelser her på eroguide.. tænker jeg...

Skrevet
Pyjamasparty skrev, 1 time siden:

Helt enig...lidt overset de sidste par år med hensyn til anmeldelser her på eroguide.. tænker jeg...

Synes nu du har gjort reklame når det er, så hun er da blevet promoveret ;)

Skrevet

Jeg er stor fan af Jenny! Hun er ved at nærme sig 60, men holder sig godt. Hun giver den stadig fuld gas med hj og pussyslides, hun elsker at få den mellem brysterne, men ikke så meget mere end det. 
Hendes massage er rolig men også pirrende - hvis du besøger hende ofte nok skal du nok give en omgang. 

Skrevet

ja hun er ret flot og har et imponerende sexdrive. Hun er den ældste kvinde jeg har været sammen med, men jeg tænder ret meget på hende, selv om hun er ca 15 år ældre end mig.

Sidst nåede vi ikke længere en en 69 som fortsatte i mere end en halv time, hvor hun fik flere orgasmer undervejs og jeg kom i hendes mund og til min store overraskelse slugte hun og fortsatte erfarent med en meget blid oral behandling af min pik. Tror aldrig jeg har oplevet en bedre 69, hendes fisse og røv er virkelig flot og lækker som en ung kvindes...... Da jeg kom 2. gang i hendes mund rystede hele min krop i en meget intens orgasme.

Skrevet
Mr Piper skrev, for 17 timer siden:

ja hun er ret flot og har et imponerende sexdrive. Hun er den ældste kvinde jeg har været sammen med, men jeg tænder ret meget på hende, selv om hun er ca 15 år ældre end mig.

Sidst nåede vi ikke længere en en 69 som fortsatte i mere end en halv time, hvor hun fik flere orgasmer undervejs og jeg kom i hendes mund og til min store overraskelse slugte hun og fortsatte erfarent med en meget blid oral behandling af min pik. Tror aldrig jeg har oplevet en bedre 69, hendes fisse og røv er virkelig flot og lækker som en ung kvindes...... Da jeg kom 2. gang i hendes mund rystede hele min krop i en meget intens orgasme.

Fed oplevelse. Har du kun besøgt hende én gang? Hvornår var dit sidste besøg? 
Jeg har kun kun knaldet hende en gang godt og grundigt.. hun er mest til lidt ældre mænd 

Skrevet
JacobCalde85 skrev, for 2 timer siden:

Fed oplevelse. Har du kun besøgt hende én gang? Hvornår var dit sidste besøg? 
Jeg har kun kun knaldet hende en gang godt og grundigt.. hun er mest til lidt ældre mænd 

Jeg har besøgt hende en del gange og fortsætter så længe vi har gode oplevelser sammen. Det er ikke mit indtryk at hun er til ældre mænd - Thaipiger siger siger ofte de er til ældre mænd, men det er min fornemmelse at thaipiger tænder mest på yngre mænd….. 

Skrevet
Mr Piper skrev, for 2 minutter siden:

thaipiger tænder mest på yngre mænd

De tænder på penge, først og fremmest

Skrevet

Uenig -  de jagter penge på job når de sælger sex - Men tænder seksuelt på flotte lækre mænd.  De 2 ting skal man ikke forveksle. 

Skrevet
Mr Piper skrev, for 15 timer siden:

Uenig -  de jagter penge på job når de sælger sex - Men tænder seksuelt på flotte lækre mænd.  De 2 ting skal man ikke forveksle. 

De sælger vel kun sex når man besøger dem på jobbet?

Skrevet

De har også sex for fornøjelsens skyld, hvor der ikke er penge involveret. 
Denne tråd er vist blevet afsporet. 

Besøg Jenny, hun er topklasse. 
En rigtig thailady. 

Skrevet

Efter at have læst alle de positive anmeldelser af Jenny må jeg se at om jeg kan komme i audiens hos hende (men det bliver nok svært), da jeg er godt stiv i alle lemmer. Taler hun dansk?

Jeg troede at Jenny var den høje "steg"  som  sider over skrævs den røde  som en slags invitation.

Skrevet
Hansie skrev, for 3 timer siden:

Efter at have læst alle de positive anmeldelser af Jenny må jeg se at om jeg kan komme i audiens hos hende (men det bliver nok svært), da jeg er godt stiv i alle lemmer. Taler hun dansk?

Jeg troede at Jenny var den høje "steg"  som  sider over skrævs den røde  som en slags invitation.

Jeg er af den opfattelse at ALLE billederne af pigen i hendes "Galleri" på hjemmesiden, er af Jenny, dog er der jo nok årrækker imellem de brugte billeder af Jenny.

Skrevet

selvom det er lidt tid siden at jeg har været hos Jenny så kan jeg kun støtte at hun er sød, smuk og lækker. 

både når det kommer til massagen og til den frække del - vi har været igennem flere kinky ting. 

så absolut et besøg værd...

Skrevet

Besøgte hende meget i Ålborggade. Vardegade er lidt betændt for mig, men varmest anbefalinger.

Skrevet
  • Author
Mr Piper skrev, den 10.4.2023 at 19:34:

Tak skæbne....

Det var noget af en mundfuld hun kastede sig ud i der....

Jenny er sgu en dejlig kvinde 

• 3 weeks later...
Skrevet

Jenny er en flott deilig kvinde, var der for 2 uker siden og fikk en super opplevelse

Skrevet
Rubi skrev, for 1 time siden:

Jenny er en flott deilig kvinde, var der for 2 uker siden og fikk en super opplevelse

Hej Rubi! Fortæl om din oplevelse

Skrevet

Tænker at den smukke kvinde må man få besøgt en dag , ser ud til hun kan sit arbejde med det hun tilbyder , og hvad jeg kan læse i denne anmeldelse

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

Tænker at den smukke kvinde må man få besøgt en dag , ser ud til hun kan sit arbejde med det hun tilbyder , og hvad jeg kan læse i denne anmeldelse

Ingen blir vist skuffet. Har aldrig besøgt henne i Varde gade da adressen er lidt "betænt" for mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.