kasperbo 201 Skrevet 7. April, 2023 (edited) Godaften ærede godtfolk! For nylig var jeg på påskevisit hos Zonya i Det Gule Hus i Rødovre. Et besøg som kom lidt tilfældigt og uplanlagt i stand. Det var endda mit første besøg, i det ellers meget omtalte og anmeldte lysthus. Først lidt om optakten. Jeg havde et par dage i forvejen aftalt og booket tid, i en noget anden boldgade, nemlig hos Melissa - lidt længere oppe ad vejen. Men om morgenen tikkede en besked ind om at en bestemt periode i pigens måned, forhindrede besøg. Pokkers, nu man lige havde sat næsen op efter lidt sjov, og kådheden havde meldt sig. Melissa Ærgerligt, men jeg besluttede hurtigt at det ikke skulle slå mig ud. På med ja-hatten. Og så var det, at det slog mig, at jeg havde læst @Sigges anmeldelse af Palmy, fra Det Gule Hus i Rødovre, og havde tænkt på hende flere gange som et kommende thai-besøg. Hun blev min plan B. Hurtig SMS og en aftale var på få minutter i stand, og mig afsted. Palmy 15 minutter før aftalen, fik jeg dig en besked om at Palmy ‘desværre’ ikke kunne møde ind til aftalt tid, men om man måtte foreslå Alice, som også er på stedet. (Jeg tænker ofte om stedet hele tiden ved det men venter til man er tæt nok på aftalte tidspunkt for at kunden ikke vender om til at afvise en anden foreslået pige?) Jeg foreslog i stedet for om Zonya var tilgængelig. Og haps! Det var hun! Hvilket jeg IKKE kom til at fortryde. Det var nok de 2 bedste uheld, der vendte til min fordel. Jeg blev taget pænt imod af søde Zonya, med et stort smil og det mest charmerende blik. Ført an af hende mod hendes værelse. Hurtigt trak hun mig til sig, kram og så ellers en god velkomst-snaver, uden at være for meget. Som det mest naturlige, af inderlig lyst. Hun tilbød massage. Det havde jeg ingen invendinger mod. En massage som ikke var imponerende rent massagefagligt - men det interesserer mig det fjerneste. Jeg er der for noget andet. Intimitet, nærhed og GFE. Og det leverer hun. Massagen udviklede sig som ventet, uden overhovedet at være kedelig. Tværtimod. Hun forstod kunsten at forføre. Hun kan både lide at give et godt blow, og selv at blive slikket. Rimming til hende blev det også til, hvilket det virkede til hun nød. Og så kunne hun tage imod - på hendes opfordring. Det kan altså noget, for en mand. Zonya er virkelig en sød pige, som overbeviste mig om at hun kunne lide hvad vi lavede. En flot og køn pige, med flotte former. Ikke ligefrem modelslank, og toptrimmet, let chubby på en sexet måde, en figur som jeg får øjnene op for, også fungerer for mig på et intimt plan, når hun har en charmerende personlighed. Og som tidligere nævnt, det der blink i øjnene. Og så er det som om hun har en grad af skel-øjethed, jeg ikke kan stå for. Og så er der det der med kemien. Det betyder altså alt, under sådan et besøg. Risikoen for gentagelse er stor. Zonya Og sådan endte 2 gange uheld i rent held God påske Redigeret 7. April, 2023 af kasperbo 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 8. April, 2023 Sikke et smukt påskebudskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 8. April, 2023 Hvor lang tid? Jeg spørger for at vurdere hvad forudsætningen er for en god oplevelse med opbygning/"forførelse"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1209 Skrevet 8. April, 2023 Det lyder dejligt! Har tit kigget på billederne af Zonya og synes hun er den af pigerne som jeg er mest tiltrukket af. Hun ser bare så sød ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperbo 201 Skrevet 8. April, 2023 Bebop skrev, for 5 timer siden: Hvor lang tid? Jeg spørger for at vurdere hvad forudsætningen er for en god oplevelse med opbygning/"forførelse"? Jeg tog kun 40 minutter i denne første omgang og jeg fortryder jeg ikke tog 1 time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 404 Skrevet 9. April, 2023 Godt du fik en god oplevelse! Zonya ser rigtig fræk ud, bare ærgerligt hun ikke tilbyder megafransk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg