Hop til indhold
Pervy

Er Sexy Sweet Emilys service i samme liga som Sweet Cecilias?

Recommended Posts

Sexy sweet emily udbyder nogenlunde det samme som Sweet Cecilia til omtrent samme pris.

Cecilia er fabelagtig, men hvad med Emily?

Jeg har lidt svært ved at gennemskue hendes niveau:)

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt Cecilia, men Emily og hun er bestemt ok, men dog ikke sådan at jeg er vendt tilbage. Ikke endnu i hvert fald. Min oplevelse var at mit møde var en anelse for meget til den professionelle side, men som jeg skrev dengang var det ikke kun skidt, altså det professionelle. 

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 2 timer siden:

Sexy sweet emily udbyder nogenlunde det samme som Sweet Cecilia til omtrent samme pris.

Cecilia er fabelagtig, men hvad med Emily?

Jeg har lidt svært ved at gennemskue hendes niveau:)

De to piger er dybt forskellige, og der er absolut intet sammenlignesgrundlag. Tror det er det bedste, at jeg kan sige. Cecilia tilbyder f.eks. GFE og er dyrere.

Der findes en lang række anmeldelser af pigerne på sitet. Læs dem evt. 

:)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 1 minut siden:

De to piger er dybt forskellige, og der er absolut intet sammenlignesgrundlag. Tror det er det bedste, at jeg kan sige. Cecilia tilbyder f.eks.  og er dyrere.

Der findes en lang række anmeldelser af pigerne på sitet. Læs dem evt. 

:)

Det her må være galaksens mest intetsigende kommentar :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, Lige nu:

Det her må være galaksens mest intetsigende kommentar :rolleyes:

Okay. Fedt.

God aften til dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, 1 time siden:

Hvordan er kroppen?

Jeg har læst et sted at hun er større end billederne giver indtrykket af?

Så vidt jeg husker er det ikke helt så skarpt som på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er kroppen?

Javel ja… Stemmer fint overens med billeder (de nyeste) – inden for, hvad der nu er standard dvs. plus/minus lidt. @AB455 ?

Endnu engang god aften :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke omtrent samme pris 1 time med kys+mega koster hhv. 1400 og 2000. Med COF og DT bliver det 2000 og 2800. Kun med SF og kys: 1200 og 1800, altså 50% dyrere. Eller du kan få 1 time hhv 30 min til samme pris for de ydelser ... Jeg kan slet ikke gætte, hvilke ydelser du sammenligner, hvor det er næste samme pris? Måske dit svært forståelige indlæg udløser svar du synes er intetsigende, fordi din præmis virker til at være dårlig researchet?

Cecilia tilbyder noget mere PSE-agtigt end Emily. Jeg har dog kun læst om Cecilia, for det er sjældent jeg er til det ret kunstigt fremstillede udseende, så jeg ærgrer mig over jeg ikke nåede at besøge hende inden hun gik den vej - en anden stor forskel på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 47 minutter siden:

(…)

Med COF og DT bliver det 2000 og 2800. Kun med SF og kys: 1200 og 1800, altså 50% dyrere. Eller du kan få 1 time hhv 30 min til samme pris for de ydelser ... Jeg kan slet ikke gætte, hvilke ydelser du sammenligner, hvor det er næste samme pris?

(…)

Cecilia tilbyder noget mere PSE-agtigt end Emily. Jeg har dog kun læst om Cecilia, for det er sjældent jeg er til det ret kunstigt fremstillede udseende…

(…)

Svært at være uenig, selvom jeg nok ville sige det lidt anderledes (mere bare, at de er to forskellige prisklasser, og den ene er GFE). Cecilia er dog som nævnt nok mere GFE end PSE, men menuen er ganske rigtigt bred :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke omtrent samme pris 1 time med kys+mega koster hhv. 1400 og 2000. Med COF og DT bliver det 2000 og 2800. Kun med SF og kys: 1200 og 1800, altså 50% dyrere. Eller du kan få 1 time hhv 30 min til samme pris for de ydelser ... Jeg kan slet ikke gætte, hvilke ydelser du sammenligner, hvor det er næste samme pris? Måske dit svært forståelige indlæg udløser svar du synes er intetsigende, fordi din præmis virker til at være dårlig researchet?

Cecilia tilbyder noget mere PSE-agtigt end Emily. Jeg har dog kun læst om Cecilia, for det er sjældent jeg er til det ret kunstigt fremstillede udseende, så jeg ærgrer mig over jeg ikke nåede at besøge hende inden hun gik den vej - en anden stor forskel på dem.

Jeg spurgte dem direkte om priser på ydelser, istedet for selv at lege lommeregner og der kom priserne ret tæt på hinanden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 5 timer siden:

Jeg spurgte dem direkte om priser på ydelser, istedet for selv at lege lommeregner og der kom priserne ret tæt på hinanden :)

Hvilke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, den 7.4.2023 at 21:57:

Hvordan er kroppen?

Det er hun også.

Det uskyldige look der er på billedet er ikke virkeligheden - måske for 7-8 år siden.

Hendes krop er ok, men brysterne er store, hårde silicone bryster. Bestemt ikke som billedet.

servicen er ok, men lidt for professionel. Hun hopper rundt i forskellige stillinger, uden særlig indlevelse.

Men alligevel et ok besøg, hvis man bare skal have taget trykket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, for 15 timer siden:

(…)

Hendes krop er ok, men brysterne er store, hårde silicone bryster. Bestemt ikke som billedet.

servicen er ok, men lidt for professionel. Hun hopper rundt i forskellige stillinger, uden særlig indlevelse.

(…)

Som sagt er de nyeste billeder dem, der viser hende bedst. Og jeps, hun har sili-bryster (det med, at de skulle være særligt hårde/ mere hårde end normalt, tænker jeg umiddelbart, må stå for egen regning).

Men ja, smag og behag, hun er en anden prisklasse og tilbyder derfor også en anden mere “professionel” service end f.eks. Cecilia, der tilbyder GFE (og som ja, for øvrigt også har sili-bryster) :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

*Og “sammenligningsgrundlag”, skulle der selvfølgelig have stået i mit indlæg længere oppe.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Emily for måske et år siden, og allerede dengang undlod jeg at skrive en anmeldelse fordi jeg intet pænt havde at sige andet end at hun er sød og rar. Billederne er outdatede, hun er større og stod ikke mål med nogle af sine billeder - eller man kan godt se det er hende. Derudover falske, dårligt lavede bryster med tydelige ar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, den 10.4.2023 at 04:37:

(…)

Billederne er outdatede, hun er større og stod ikke mål med nogle af sine billeder - eller man kan godt se det er hende. Derudover falske, dårligt lavede bryster med tydelige ar.

Som sagt smag og behag. Både Cecilia og Emily er fine (men altså dybt usammenlignelige piger). 

Her en en nylig anmeldelse af Emily:

Så kan man jo f.eks. læse lidt der. F.eks. kan man citere @CP1967:

En meget flot og velskabt kvinde, hvor brysterne er hjulpet noget  vej. Pænt arbejde btw. Pænt store i forhold Emily, men dejlig bløde.”

Måske lige med lidt pynt på, men altså…

Men altså forskellige prisklasser mellem f.eks. Cecilia og Emily. Du kan finde piger i højere prisklasser end Emily, der f.eks. har bedre bryster (naturlige eller hjulpne). Kan for øvrigt ikke huske, hvor mange år siden, at det var, at hun fik lavet brysterne :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...