NJP 7 Skrevet 7. April, 2023 Efter at have brugt denne side og suget på andres erfaringer, må det være tid til at give igen. Jeg har flere gange efterhånden haft fornøjelsen af italienske skønhed Alessia. https://annoncelight.dk/showad/357740 Hvad der er sket under mine besøg, vil jeg ikke komme nærmere ind på, men lad os bare sige at hele menukortet er mere eller mindre prøvet af. På intet tidspunkt har hun skuffet eller leveret en dårlig præstation. Hun er en varm og imødekommende ung kvinde, der giver en uforglemmelig oplevelse. Uanset om det er et kort eller langt visit. En pige som bestemt er 10/10 Sex-delen er også 10/10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 14. April, 2023 Hvorfor vil du ikke komme ind på, hvad der sker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 14. April, 2023 Manfredo skrev, for 20 minutter siden: Hvorfor vil du ikke komme ind på, hvad der sker? Det tror jeg da sagtens at du selv kan regne ud...... jeg kan i hvert fald let danne mig en ide om det Jeg vil 100 gange hellere læse en anmeldelse af en pige, som beskriver hendes væsen og forholdene hos hende, end jeg vil læse den ene beskrivelse efter den anden om diverse stillinger osv, de bliver sgu lidt ensformigt i min verden. Faktisk har jeg ud fra anmeldelser , valgt Alessia som en af de få piger jeg har lyst til at ofre tid og penge på, simpelthen fordi anmeldelserne enslydende fortæller om en sød og dejlig pige, som er i balance med sig selv og det hun beskæftiger sig med. Jeg glæder mig meget til at møde hende for første gang, når hun er tilbage i Danmark efter sin ferie...... det er aftalt at mødes, kun tidspunktet mangler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 84 Skrevet 15. April, 2023 Mr.Djurs skrev, for 16 timer siden: Glæd dig, hun er fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 15. April, 2023 Manfredo skrev, for 17 timer siden: Hvorfor vil du ikke komme ind på, hvad der sker? Han er for flov til at fortælle, at de spillede ludo, og han tabte hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg