Hop til indhold
Hamfraodense

21 årig med stor røv i Odense

Recommended Posts

Hamfraodense skrev, for 4 timer siden:

Hej. Er der nogle der kender til hende her? 
 

https://annoncelight.dk/showad/368434

 

Regner med at tage en tur forbi senere. 

Kære Hamfraodense:)

Allerede her bør dine alarmklokker bimle så du er ved at blive døv :   - - hun skriver :    Du kommer ikke til at fortryde det.  Den slags sætninger/lignende udtalelser skal man læse og FORSTÅ

Det er hendes egen underbevidsthed der forlods advarer om noget usselt. Hun advarer selv helt ubevidst= jeg snyder dig.

Mange hilsner

Nye tider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt , har i så ondt i røven over det her, dem jeg har været sammen med har nydt det! Og jeg kan bevise det med STOR SKRIFT! Bare fordi jeg skriver du vil ikke fortryde det, betyder det fanme ike jeg vil gøre noget! 
 

da jeg har mange faste kunder nu stopper det fanme! 
 

tænk en på 21 år skal forsvar sig på den måde! Helt ærlig i er fra 20-80 år gammel i brude være lidt mere respekterende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må så sige at jeg har også besøgt hende. I mine øjne en flot pige med en rigtig lækker krop og helt glat mis, og jeg oplevede kun fin kommunikation og en sød, venlig og forstående pige.

Besøget var ikke så vellykket som jeg som jeg håbede, men det var bestemt ikke hendes skyld da jeg havde en OFF-dag. Og ja, hun er sgu stram, men det var desværre et lille minus for mig den dag, da det så er svært at få en halvslap op. Havde jeg været i mit es, så tror jeg faktisk det havde blevet en god oplevelse for os begge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i starten af April, hun er slide sød og en lækker pige.Har tid til at snakke og hun er super sød og leverer varen.

Kommer helt sikkert igen  æste gang jeg skal til Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...