Hop til indhold

Er du inde?

Featured Replies

Skrevet

Nogenlunde det spørgsmål fik jeg på mit seneste GP-besøg!

image.thumb.png.5c3072712a62e28d404dd7a76aa2d9ff.png

Heldigvis var det på whatsapp mens jeg var på vej op i opgangen - og ikke under sexakten...

Skrevet

Der er jo nogle piger, der kunne have skrevet til dig på WhatsApp i kampens hede, om du var på vej op, fordi de bare havde travlt med at bookke den næste, mens du pullede.. 

Skrevet

Har fået samme spørgsmål engang, svarede bare ja :) men måske var jeg inde mellem lårene ?:D  (var meget ung)

Skrevet
yrghh skrev, for 5 timer siden:

Nogenlunde det spørgsmål fik jeg på mit seneste GP-besøg!

image.thumb.png.5c3072712a62e28d404dd7a76aa2d9ff.png

Heldigvis var det på whatsapp mens jeg var på vej op i opgangen - og ikke under sexakten...

:) - du var inde:wub: - og du var på vej op:wub: 

Redigeret af Nye tider

Skrevet
sweetstone skrev, for 19 timer siden:

Har fået samme spørgsmål engang, svarede bare ja :) men måske var jeg inde mellem lårene ?:D  (var meget ung)

Er det dig, Torben? :D 

Skrevet

Screenshot_20230409_130642_Facebook.jpg

Skrevet

De 4 værste ord en inkarneret ungkarl kan høre fra en kvinde, er ikke "Elsker du også mig?", eller "Du er en idiot"... Næh nej, det er "Er den inde nu ?"

/Francois

Skrevet
Pianistinden skrev, den 9.4.2023 at 13:07:

Screenshot_20230409_130642_Facebook.jpg

Bruh jeg har næsten ligeså ondt af hende som jeg har af ham haha. Med den rigtige kombination af ord kan en kvinde knuse en mand med 1 sætning. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.