Gæst Skrevet 12. December, 2013 Hendes profil lyder tiltalende. http://side6.dk/resultatside/?q=foxy Ringede til hende, og fik at vide at hun var privat/diskret i århus c. Fik adressen, og mødte op. Hun var lige i bad, men fik koden til døren og gik ind i lejligheden som er super lækker og dejlig varm. Tog en halv time med det hele til 1500,- Det superfranske varede i ca. 20 sek, så var kondomet på, og der skulle rides. 170/60 ved jeg sgu ikke helt om det passer, ville nok mere mene det 170/75. Efter 5 minutter med missionær, så om i doggystyle, så der kunne varmes op til det græske. Efter 5 min med knep bagfra, satte jeg pikken til bagdøren og kørte den i bund, og 5 min senere kom jeg i hendes røv. Hun virkede lidt distraheret under hele forløbet, jeg lå og ventede ca 15 min inden hun kom ud af bad, og så virkede som om jeg var bare var kunde nummer 1 ud 20 den dag og jeg bare skulle overståes. Havde også fået fornemmelsen af et det var 1000,- for en halv time med det hele, men det var det så åbenbart ikke, men indledningen med tillid og lækkert sted, så fandt jeg da glædeligt 1500,- frem. Lidt ærgerlig oplevelse når det hele lyder og ser godt ud indtil man kommer igang. Pigen - 5/6 Stedet - 10 Sex - 5/6 Over and out! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 12. December, 2013 hej.. tak for anmeldelse... en skam med service... men hun jobber også en del, samt ingen billeder af pigen på profil... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 14. December, 2013 Hej Har også være forbi hende , men gik igen da det er det en "gamle pige" , som jeg har besøgt før uden en god opleves Tror også det er der for der ikke er billeder på ,men til dem der kender Emma babydoll eller Candy eller Dina Juvel ,så er det hende er nu kalder sig foxy Hun tror nok hvis men får nyt navn , kan vi mænd ikke huske hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 14. December, 2013 hej, ja så giver det mening med at der ingen billeder er på profil... hun skifter navne så får hun nye kunder ind, og det virker.. desværre... så vil jeg ligge min stemme ind på at man holder sig lagt væk fra hende... dårlige service lever hun... prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erotiker 26 Skrevet 20. December, 2013 Fedt med disse seriøse anmeldelser... Overvejede hende lige lidt... men ikke længere... tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 28. December, 2013 Davs. Nu er hun også på voksen liste med et nyt navn. Men med nok model billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 29. December, 2013 Davs. Nu er hun også på voksen liste med et nyt navn. Men med nok model billeder. Hvad hedder hun nu , kunne ikke lige finde hende på voksenlisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 29. December, 2013 tak det er jo de gamle billeder hun så bruger igen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg