Hop til indhold
Gæst

Foxy EB

Recommended Posts

Gæst

Hendes profil lyder tiltalende.

http://side6.dk/resultatside/?q=foxy

Ringede til hende, og fik at vide at hun var privat/diskret i århus c. Fik adressen, og mødte op. Hun var lige i bad, men fik koden til døren og gik ind i lejligheden som er super lækker og dejlig varm.

Tog en halv time med det hele til 1500,- Det superfranske varede i ca. 20 sek, så var kondomet på, og der skulle rides. 170/60 ved jeg sgu ikke helt om det passer, ville nok mere mene det 170/75.

Efter 5 minutter med missionær, så om i doggystyle, så der kunne varmes op til det græske. Efter 5 min med knep bagfra, satte jeg pikken til bagdøren og kørte den i bund, og 5 min senere kom jeg i hendes røv.

Hun virkede lidt distraheret under hele forløbet, jeg lå og ventede ca 15 min inden hun kom ud af bad, og så virkede som om jeg var bare var kunde nummer 1 ud 20 den dag og jeg bare skulle overståes. Havde også fået fornemmelsen af et det var 1000,- for en halv time med det hele, men det var det så åbenbart ikke, men indledningen med tillid og lækkert sted, så fandt jeg da glædeligt 1500,- frem.

Lidt ærgerlig oplevelse når det hele lyder og ser godt ud indtil man kommer igang.

Pigen - 5/6

Stedet - 10

Sex - 5/6

Over and out!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Har også være forbi hende , men gik igen da det er det en "gamle pige" , som jeg har  besøgt før uden en god opleves

Tror også det er der for der ikke er  billeder på ,men til dem der kender Emma babydoll eller Candy eller Dina Juvel ,så er det hende er nu kalder sig foxy

Hun tror nok hvis men får nyt navn , kan vi mænd ikke huske hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej,

ja så giver det mening med at der ingen billeder er på profil...

hun skifter navne så får hun nye kunder ind, og det virker.. desværre...

så vil jeg ligge min stemme ind på at man holder sig lagt væk fra hende...

dårlige service lever hun...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...