Hop til indhold

JenniferRomantica - Hadsten

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Jeg var stor fan af repetoiret.

Hun har en unik kropsbygning, der ikke er nem at støve op, og som jeg finder ekstremt tiltrækkende. Det må være stenalderhjernen, der er godt tilfreds med +35cm i højden og en vægtforskel på 2:1.

Frækt smil. Et glimt i øjet, og dejlig dirty talk. Til start stod det på en omgang "dry humping"  i hendes fine lille outfit...  for satan, det var ophidsende. Det er også lækkert når kvinden ikke er helt afklædt fra start.

Desværre endte jeg med at være et nervevrag det meste af tiden, og de nedre og øvre regioner kunne ikke finde ud af at samarbejde. Fantasien om at gennempule den lækre lille dame er derfor udsat til en senere rematch... efter de ædlere dele har været på odragelsesanstalt :P 

Skrevet

Ja Jennifer er altid et besøg værd:)

Redigeret af Trident

Skrevet

Tak for de dejlige ord:wub:.. Jeg rødmer jo helt.. Jeg synes vi kom godt rundt omkring påtrods af små udfordringer og jeg glæder mig til et forhåbentlig lige så vellykket, eller mere;), genvisit<3.. Det altid nemmere når man kender hinanden:P.. 

Skrevet
asdfpaj skrev, for 19 timer siden:

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Jeg var stor fan af repetoiret.

Hun har en unik kropsbygning, der ikke er nem at støve op, og som jeg finder ekstremt tiltrækkende. Det må være stenalderhjernen, der er godt tilfreds med +35cm i højden og en vægtforskel på 2:1.

Frækt smil. Et glimt i øjet, og dejlig dirty talk. Til start stod det på en omgang "dry humping"  i hendes fine lille outfit...  for satan, det var ophidsende. Det er også lækkert når kvinden ikke er helt afklædt fra start.

Desværre endte jeg med at være et nervevrag det meste af tiden, og de nedre og øvre regioner kunne ikke finde ud af at samarbejde. Fantasien om at gennempule den lækre lille dame er derfor udsat til en senere rematch... efter de ædlere dele har været på odragelsesanstalt :P 

Er bestemt også fan af den lille lækre pige. Hun må gerne komme lidt oftere over til os her i det jyske.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.