Hop til indhold
heeejmor

Nina - pussygalores - falske billeder

Recommended Posts

Nu synes jeg ikke selv jeg er sart, i forhold til at pigerne redigere deres billeder og lyver lidt om alder og kg, det lærer man at leve med. 
Men når etablerede steder med danske piger, direkte bruger billeder af andre piger, så mister jeg sku lysten til at støtte de danske massage klinikker. 
I det her tilfælde, Nina fra Pussygalores der nu pynter sig med billeder fra den verdenskendte undertøjs model, Abby Dowse som alligevel har 3,4 mio følgere på IG. 

link til begge billeder: 

https://70210026.dk/nina

Abby Dowse originale billede


Hvor går grænsen? For kan vi så også stole på at de andre piger på PG bruger billeder af dem selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snip fra PG's hjemmeside:

Der er ingen - hverken hun, klinikken eller andre gæster, der er tjent med "falsk markedsføring". Pussy Galores lægger vægt på at annoncebeskrivelser, beskrivelser og billeder på Internettet både er indbydende og appetitvækkende, men samtidigt et reelt billede af den pige/kvinde du ønsker at besøge.

Altså ikke nødvendigvis ægte billeder, som jeg læser det, men blot "et reelt billede" :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke finde billedet af Abby Dowse du linker til, men flere af Ninas billeder har "hits" på Yandex når jeg søger. Ikke ok hvis det er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 3 timer siden:

Snip fra PG's hjemmeside:

Der er ingen - hverken hun, klinikken eller andre gæster, der er tjent med "falsk markedsføring". Pussy Galores lægger vægt på at annoncebeskrivelser, beskrivelser og billeder på Internettet både er indbydende og appetitvækkende, men samtidigt et reelt billede af den pige/kvinde du ønsker at besøge.

Altså ikke nødvendigvis ægte billeder, som jeg læser det, men blot "et reelt billede" :blink:

Nej, PG laver lige den formulering, der gør, at de ikke kan hænges op på uægte billeder. Personligt gider jeg ikke uægte billleder (mere), men for andre kan det være fint nok…

Del dette indlæg


Link til indlæg
heeejmor skrev, for 8 timer siden:

Nu synes jeg ikke selv jeg er sart, i forhold til at pigerne redigere deres billeder og lyver lidt om alder og kg, det lærer man at leve med. 
Men når etablerede steder med danske piger, direkte bruger billeder af andre piger, så mister jeg sku lysten til at støtte de danske massage klinikker. 
I det her tilfælde, Nina fra Pussygalores der nu pynter sig med billeder fra den verdenskendte undertøjs model, Abby Dowse som alligevel har 3,4 mio følgere på IG. 

link til begge billeder: 

https://70210026.dk/nina

Abby Dowse originale billede


Hvor går grænsen? For kan vi så også stole på at de andre piger på PG bruger billeder af dem selv? 

Hvor er dit bevis henne ?? du kan jo ikke bare sige det uden bevis.....

Så må du ligge de billeder op du mener er (fake) ellers er det jo bare noget lort du lukker ud herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan ikke finde billedet af Abby Dowse du linker til, men flere af Ninas billeder har "hits" på Yandex når jeg søger. Ikke ok hvis det er tilfældet.

Flash69 skrev, for 22 minutter siden:

Hvor er dit bevis henne ?? du kan jo ikke bare sige det uden bevis.....

Så må du ligge de billeder op du mener er (fake) ellers er det jo bare noget lort du lukker ud herinde..

Beviset var i de to links. PG/Nina har nu slettet omtalte billede, som uden tvivl var 100% identisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 44 minutter siden:

Beviset var i de to links

Utroligt at det skal være nødvendigt at stave det.

Jeg har i øvrigt bedt om at få tråden flyttet til Falsk markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har i øvrigt bedt om at få tråden flyttet til Falsk markedsføring.

Det gjorde jeg i går

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 1 minut siden:
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har i øvrigt bedt om at få tråden flyttet til Falsk markedsføring.

Det gjorde jeg i går

Det gjorde jeg også i går ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...