Hop til indhold
jensemanden

Lucie Ray - uovertruffen rollespils oplevelse

Recommended Posts

Jeg har en dyb fascination for rollespillet. Profiler der annoncerer med uniformer og/eller rollespil vækker min interesse. Afsøger gerne udbuddet af piger der tilbyder netop denne ydelse. De oftest udbudte rollespil/uniformer er indenfor området startende med S - sygeplejerske, skoleelev/studerende og sekretær. Mange fantasier er afprøvet her. Glæder mig meget, når nye og uprøvede tilbud dukker op hos nye profiler. Et sådant fandt jeg hos Lucie Ray. Hun har en fantastisk hjemmeside, der vækker vild inspiration. Faldt over tilbuddet om at være sammen med en ægyptisk præstinde, idet hun netop havde en sådan uniform. Jeg måtte i gang med at udtænke et rollespil i denne fantasiverden. Fantasien kom til at udfolde som en moderne fortælling i 1001-nat stil. 

I Ægyptens land lever en fattig mand - Akmed. Han lever af at sælge kameler. Forretningen går dårligt - selv araberne foretrækker en Mercedes eller en Tesla, da de er mere komfortable. Da han mangler penge, påtænker han at sælge nogle arvestykker, som har været i familiens eje i generationer. I en hengemt kasse finder han en gammel olielampe. Hans mor har fortalt ham, at den har tilhørt en tidligere forfader - Aladdin - der havde haft et stort palads i Bagdad. Under et folkeoprør var familien blevet fordrevet til Ægypten uden mange ejendele. Lampen skulle stamme derfra. Han tænker den godt kunne sælges til en turist for nogle få piastre. Han vil lige pudse den op. Da han gnider på den, kommer en blå ånd ud og siger : God dag Akmed, mit navn er Genie. Jeg har siddet indespærret i lampen i 300 år. Fordi du lukker mig ud, vil jeg give dig 3 ønsker - men tænk dig godt om. Forbavset - og en smule bange - tænker Akmed sig om. Han beslutter sig for Rigdom, Klogskab og den flotteste kvinde i Ægypten. Ånden Genie siger : De 2 første ønsker skal du få opfyldt. Det 3. ønske må du genoverveje, da jeg kan give dig ikke blot den flotteste kvinde i Ægypten, men den flotteste i hele verdenen. Men du må vide, at du bliver så betaget af hende, at du bliver hendes slave. Hun er hård og urimelig. Tro mig skønhed kommer indefra og ikke udefra. Er du sikker på at du vil vælge hende ?  Den flotteste pige i hele verdenen tænker Akmed, flottere end de flotteste piger han ind i mellem har set i de forbudte magasiner for mænd, så Akmed holder fast ved sine ønsker. Ånden fortæller at han nu er advaret, men han skal få sine 3 ønsker opfyldt når Akmed vågner ved de første solstref næste dag. Næste morgen vågner Akmed. Han ser at i hans venstre hånd holder han verdens største diamant (han havde håbet, at det var et guld-plastikkort, men diamanten burde også kunne indbringe noget på Christies i London). I den anden hånd havde han et eksamensbevis fra Cairo Universitet i fagene Filosofi, Historie og Teologi (han havde forestillet sig noget mere moderne f.eks computer-teknologi eller lignende, men de andre områder kunne nu også være interessante). Nu opdager han at hans fødder og ben er spredte og fastbundne til hans liggeleje. Han bliver rædselsslagen. Han hører trinene og musikken fra den skønneste ægyptiske præstinde komme ind ..........

Nu kan jeg se, at mine anslag er ved at være opbrugt. Der er ikke mange tilbage - haha. I må ind og læse hendes hjemmeside, hvor hun beskriver sit speciale og evner udi edging (du ligger fastspændt og hun bringer dig til desperation, hvor du tigger og beder om en udløsning). Lucies hjemmeside er : lucie-ray.com

Hvordan var oplevelsen : Jeg vil give oplevelsen 98 % god. Nu vil I sikkert spørge : hvad manglede ? Jeg tænker en oplevelse kan altid blive bedre. I dette tilfælde skulle hun have sagt ja til mit ægteskabstilbud. Nåh - spøg til side. Lucie topscorede på alle parametre. Hun har humor og intelligens (kunne tilbringe årevis på en øde ø med hende),  Det flotteste ansigt med de skønneste øjne (ville aldrig blive træt af at kigge ind i dem),  Den skønneste krop ( fandens at jeg lå fastspændt med arme og ben) og den vildeste performance (hvor hun tirrede og drillede som jeg aldrig har oplevet før). Gentagelsesrisiko : 100 %  (er allerede i gang med at fantasere om en oplevelse med hende i Nonne-uniform).

Så Brødre se så at komme ind og se på hendes fantastiske hjemmeside - og hjælp atter en computerspasser som mig, med at gøre hendes hjemmeside klik-bart.

God påske til alle - Jensemanden

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...