TheLion 724 Skrevet 5. April, 2023 (edited) Så blev det tid til at bryde min periode uden nye anmeldelser og besøg hos piger. Det viste sig sværere end forventet at finde en pige i går aftes, så det blev en tur til den sagsomspundne “bollefabrik” i Herlev og pigen, fresh Natasha. Man kan sige meget om stedet, der efterhånden er sagnomspundent, men det er der allerede, så jeg vil i stedet fokusere på pigen. Pigen er her, fresh Natasha. Natasha var en forholdsvis høj pige, der pænt tog imod mig, og jeg blev vist til badet. Hun så fin ud, pænt ansigt, kroppen var god med fine former – hun havde lige fået lavet nye bryster, der sad ganske fint – men den kunne have siddet lidt strammere. Jeg havde købt en time med et par ekstra bl.a. kys i alt 1.700 kr. Bassen på TV’et i hendes rum bragede derudad med østeuropæisk dance music. Selve akten var fin. Der gik lidt meget håndsservietter i den fra start af, men som timen skred frem blev det lidt bedre på det punkt. Stedet er som nævnt, hvad det er. Kyssene var ikke dybe, men fine, udmærket økoblow, uden at det var det store, men ganske fin sex. Bagefter havde vi en fin pudesnak. Natasha var en kvik pige og talte et udmærket engelsk (med lidt hjælp fra google translate), så det var en fornøjelse. Alt i alt en fin oplevelse, uden at det gik over i historiebøgerne. “Great things are not done by impulse, but by a series of small things brought together.” Maler, Vincent Van Gogh. God jagt derude. /TheLion Redigeret 5. April, 2023 af TheLion Korrektur mm. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 5. April, 2023 (edited) *Vådservietter og ikke håndservietter (med to s’er), skulle der selvfølglig stå. Redigeret 5. April, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg