Hop til indhold

Nogen som har mødt denne unge danske pige Julie?

Featured Replies

Skrevet

Hun har også en annonce her, hvor hendes tidligere navn også fremgår. Det kan du nok søge anmeldelser frem på:

https://annoncelight.dk/showad/345420

PS: Jeg nævner ikke hendes tidligere navn her, så hun selv er herre (frue?) over, om det evt skal fjernes fra AL-annoncen

Skrevet

Jeg besøgte hende sidste efterår da hun annoncerede at hun var i min hjemby. Hun er absolut værd at bruge en stund sammen med. 

Skrevet

Der står også hun tilbyder uden kondom, og man komme ind i hende for 600 kr, er der nogle af jer som har gjort det uden kondom med hende og creampie inde i hende?  

Jeg kunne godt tænkt mig at prøve det uden kondom, men jeg er bange for risiko, det kan være farligt. 

Skrevet

Afleverede to ladninger dengang det kun var +300 for uden (sted valgfrit og inkluderet). Fik ikke noget med hjem.

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 57 minutter siden:

Jeg kunne godt tænkt mig at prøve det uden kondom, men jeg er bange for risiko, det kan være farligt. 

Tal med din terapeut om det, eller diskuter det i er andet forum end efterlysning.

Canelo Saul Alvarez skrev, for 57 minutter siden:

er der nogle af jer som har gjort det uden kondom med hende og creampie inde i hende?  

Find de gamle anmeldelser. Mener det er omtalt.

Skrevet
Bebop skrev, for 30 minutter siden:

Tal med din terapeut om det, eller diskuter det i er andet forum end efterlysning.

Find de gamle anmeldelser. Mener det er omtalt.

Slap af bro, det fordi jeg jeg har aldrig gjordt det med en glædespige uden kondom.

jeg har overvejet gør det med Julie uden kondom.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Skrevet

Jeg kom i munden på hende. Et rigtig godt blow.. Hun blev ved med at sutte til jeg var helt færdig. Et dejligt bekendtskab. 

Skrevet
Abp skrev, for 2 timer siden:

Jeg kom i munden på hende. Et rigtig godt blow.. Hun blev ved med at sutte til jeg var helt færdig. Et dejligt bekendtskab. 

Har du gjort det uden mens du knalde med hende? 

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 47 minutter siden:

Har du gjort det uden mens du knalde med hende? 

Kom nu bare afsted. Hvis du har dame derhjemme, så bare bliv testet og find på undskyldninger imens du venter på antibiotikakuren.

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 12 timer siden:

Slap af bro, det fordi jeg jeg har aldrig gjordt det med en glædespige uden kondom.

Det er dit personlige problem, som ikke er relevant i efterlysningsforum. Jeg prøver netop at bygge "bro". Du har været medlem siden 2015, så det burde ikke være nødvendigt.

Hvis din begrundelse er, at du vil kende risikoen ved at kneppe en bestemt GP uden, så giver det ingen mening at spørge om (af logiske grunde: Ingen kan svare). Det er fx også forbudt på hele Eroguide at beskylde en gp for at bære smitte. Det generelle spørgsmål er behandlet i utallige tråde i Generel Debat. Hvis du har det svært med kollektive beskeder, så start gerne selv en ny tråd i samme forum, der handler om dig selv.

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det er dit personlige problem, som ikke er relevant i efterlysningsforum. Jeg prøver netop at bygge "bro". Du har været medlem siden 2015, så det burde ikke være nødvendigt.

Hvis din begrundelse er, at du vil kende risikoen ved at kneppe en bestemt GP uden, så giver det ingen mening at spørge om (af logiske grunde: Ingen kan svare). Det er fx også forbudt på hele Eroguide at beskylde en gp for at bære smitte. Det generelle spørgsmål er behandlet i utallige tråde i Generel Debat. Hvis du har det svært med kollektive beskeder, så start gerne selv en ny tråd i samme forum, der handler om dig selv.

Det ser ud til du ikke bryde dig om ordet bro og tager det personligt, siden du skriver tilbage. Jeg har ikke beskyldt nogen, hvis jeg blev smittet holder jeg det for mig selv, ikke dannet debat her i Eroguide. 

Skrevet

Nogen der ved cirka hvor på Amager hun træffes ?

Klodshans 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.