Hop til indhold

Recommended Posts

Har efterhånden været forbi Verushka på Østerbro en del gange.
Hun giver en fornem body 2 body massage, hvor hendes dejlige krop, med dejlige naturlige bryster og dejlige former, glider rundt på en.
Det starter som altid med mig på maven, og hun er rigtig god til at tease en med små berøringer nede ved kønsdelene.
Efterfølgende kommer man om på ryggen og har nu den helt gode udsigt og hun glider rundt på en, kommer helt tæt på på en dejlig intim måde.
Jeg har besøgt hende både hvor det har været med HJ, men også hvor der kom et kondom på, et kort BJ og så en dejlig omgang sex i forskellige stillinger.
Stedet kunne være lidt mere diskret og det er ikke det bedste badeforhold, men dejlig hyggelig lejlighed der er indrettet til formålet og altid god service.
Kan helt klart anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
muhbra skrev, for 10 timer siden:

Har efterhånden været forbi Verushka på Østerbro en del gange.
Hun giver en fornem body 2 body massage, hvor hendes dejlige krop, med dejlige naturlige bryster og dejlige former, glider rundt på en.
Det starter som altid med mig på maven, og hun er rigtig god til at tease en med små berøringer nede ved kønsdelene.
Efterfølgende kommer man om på ryggen og har nu den helt gode udsigt og hun glider rundt på en, kommer helt tæt på på en dejlig intim måde.
Jeg har besøgt hende både hvor det har været med HJ, men også hvor der kom et kondom på, et kort BJ og så en dejlig omgang sex i forskellige stillinger.
Stedet kunne være lidt mere diskret og det er ikke det bedste badeforhold, men dejlig hyggelig lejlighed der er indrettet til formålet og altid god service.
Kan helt klart anbefales!

hvor ca på østerbro, tæt på metro ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi Verushka til en gang b2b og hj for nylig. Det var sgu rigtig dejligt og en yderst rimelig pris, så det kan jeg også anbefale. Verushka er sød og smilende. Der er ingen stress her, og så har hun dejlig teknik i hånden, som er svær at modstå til sidst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...