Joey Joe Joe 2978 Skrevet 4. April, 2023 Hende her vil jeg anbefale https://annoncelight.dk/showad/366228 Synes virkelig hun gjorde det godt. Hun er super flot. Ikke en teen pige. En ung kvinde. Stedet er også godt. Billederne kan være af hende før hun blev tatoveret på armen. Det er i hvert fald meget vellignende. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 36 Skrevet 5. April, 2023 Ser nu rigtigt frækt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHanky 2 Skrevet 10. April, 2023 hvordan var hendes service og hvad tilbyder hun egentlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2978 Skrevet 10. April, 2023 MrHanky skrev, for 8 timer siden: hvordan var hendes service og hvad tilbyder hun egentlig? Rigtig god service. Hun tilbyder det almindelige og tillæg for super fransk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 178 Skrevet 10. April, 2023 Joey Joe Joe. Bare lige et STORT TAK herfra. Du er en af de få som faktisk bruger tid på at hjælpe os andre med anmeldelser. Jeg har selv lavet en del. Men jeg svaner godt nok at der var nogle flere som dig. SÅ TAK!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hamdenlange345 Skrevet 17. April, 2023 Hvilken addresse holder hun til på og var det godt(diskret?) Hun ser fanme fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3355 Skrevet 17. April, 2023 Hamdenlange345 skrev, for 54 minutter siden: Hvilken addresse holder hun til på og var det godt(diskret?) Hun ser fanme fræk ud Læs reglerne omkring telefonnummer og adresser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hamdenlange345 Skrevet 17. April, 2023 @Joey Joe Joe har lige været der, det var slet ikke hende på billederne, hende jeg fik fat i var mørkhåret, og slet ik med samme figur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg