Hop til indhold

Fræk Piercer i Kbh

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg ved ikke om denne forespørgsel er placeret korrekt…

Min veninde ønsker sig nipple piercinger i sine brystvorter. Hun (og jeg) har en fantasi om at hun bliver kneppet af mig mens at hun ligger nøgen på en briks og bliver piercet. Kender I en piercer i Kbh området som ville være med på dette?

det skal helst ikke være en amatør…

på forhånd tak 

Skrevet

Mon dog en piercer med respekt for sig selv ville turde det :ph34r: Svært at stikke lige, når kunden ligger og bliver kastet frem og tilbage :D

Skrevet
  • Author
Frederik82 skrev, for 35 minutter siden:

Mon dog en piercer med respekt for sig selv ville turde det :ph34r: Svært at stikke lige, når kunden ligger og bliver kastet frem og tilbage :D

Det vil naturligvis være efter piercerens anvisninger og med respekt for hans arbejde

Skrevet
Sailorman skrev, 1 time siden:

nipple piercinger i sine brystvorter

Kan man få dem andre steder? :D 

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 2 minutter siden:

Kan man få dem andre steder? :D 

Ha…ha nej er det vel rigtig. Ligesom en rund cirkel….

Skrevet
Sailorman skrev, 1 time siden:

Hejsa

Jeg ved ikke om denne forespørgsel er placeret korrekt…

Min veninde ønsker sig nipple piercinger i sine brystvorter. Hun (og jeg) har en fantasi om at hun bliver kneppet af mig mens at hun ligger nøgen på en briks og bliver piercet. Kender I en piercer i Kbh området som ville være med på dette?

det skal helst ikke være en amatør…

på forhånd tak 

Jeg er sikker på at Lady Iris i Tåstrup vil gøre det og hun har piercet 100' af slaver gennem tiden, så måske amatør men med megen erfaring 

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, for 3 timer siden:

Jeg er sikker på at Lady Iris i Tåstrup vil gøre det og hun har piercet 100' af slaver gennem tiden, så måske amatør men med megen erfaring 

Hej

Tak for tippet. Jeg har tidligere besøgt Lady Iris. Jeg har prøvet at skrive på hendes mail, men den kunne ikke leveres. Ved du hvordan at jeg kommer i kontakt med hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.