Hop til indhold

Stine. fra rod til spids er Stine bedst..

Featured Replies

Skrevet

Havde længe gået og kigget på Stine https://annoncelight.dk/showad/359261, som normalt holder til i Frederikshavn, men her i weekenden, har holdt til i Brønderslev. Min nysgerrighed og liderlighed blev for meget, så en aftale kom hurtigt i hus, og afsted til Brønderslev det gik. 

Havde siddet og kigget herinde på eroguide, og at der var skrevet meget blandet anmeldelser af denne kvinde, så det var også en af grundene til at jeg måtte se med egne øjne, om det hele nu passede. 

Jeg blev mødt af en smuk kvinde, så billederne passede spot on, og pengene skiftede hurtigt hænder. Stine er en meget varm og åben kvinde, og man kan tydeligt mærke, at hun gør hvad hun kan, for at sørge for at man føler sig velkommen, og vi faldte meget hurtigt en god snak, og følte at vi havde en meget god kemi. Der var skrevet at hun virkede " skæv ", så havde min forbehold, da jeg lavede aftalen, og ville trække mig, hvis det viste sig at dette passede. Det viste sig så ( ifølge min optik), og være usandt, og hun fortælle også selv at hun har ADHD, så måske man havde misforstået hendes kropsprog som værende "skæv" eller påvirkede af eller andet. 

Hvad der skete imellem Stine og jeg vil jeg holde for mig selv, men jeg fik rigtig lækker oplevelse, og jeg har allerede planlagt næste besøg. For mig er hun som hun også selv skrive " ekstremt vanedannede", og det kan jeg kun give hende ret i.. 

Stine hvis du ser det her.. tusinde tak for en rigtig fræk og lækker tid sammen med dig. glæder mig til og se dig igen. 

Skrevet

Det er da heldigt for dig du har haft en god oplevelse og kommet ind i varmen

Men det ændrer ikke min erindring om de flere gange i regn og slud jeg et blevet brændt af af hende, endog foran den opgivne lejlighed, som var oplyst

Genbesøg - aldrig i livet

Redigeret af NP Dok
.

Skrevet
  • Author
NP Dok skrev, for 8 timer siden:

Det er da heldigt for dig du har haft en god oplevelse og kommet ind i varmen

Men det ændrer ikke min erindring om de flere gange i regn og slud jeg et blevet brændt af af hende, endog foran den opgivne lejlighed, som var oplyst

Genbesøg - aldrig i livet

godt nok træls at du har haft de oplevelser med hende.. eneste jeg kan sige.. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.