Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

For latina lovers er der ny lækker lækker "Kvinde" på banen:

https://nympho.dk/n11293/3731/scarlet-international-top-class/

Nogle gange er noget for godt til at være sandt. Har en lille mavefornemmelse af at det godt kunne være en mand som er blevet til en lækker lækker latina kvinde :)

Læg mærke til specielt hænder. Måske er det bare mig som er paranoid men fedt hvis en som er lidt mindre paranoid tog en for holdet :))))

Er det en ægte kvinde så det jo næsten i samme som Hellen også er det bare med at stille sig i køen:)

Skrevet

Holy shit! 

Tempted to give it a go.

Waiting a few days to see if anyone are tempted before me.

Thanks for sharing!

Skrevet
  • Author

Så har Jeg været forbi. Det vildt gode billeder på forskellige sites. Virkeligheden er en anden. Hun / han lever ikke op til billederne. Personen er både lidt ældre og knap

så delikat så billederne viser men stadig en fit og rat og faktisk ikke særlig høj. Jeg vil næsten med 90% sikkerhed kunne sige at det en kvinde som tidligere har været en mand ansporet af en meget veludviklet mavefonemmelse og så alle de små ting man bemærker. Kunne ikke fuldføre og fandt på en acceptabel undskyldning for at afbryde og smutte.

Uanset så når denne person ikke den nævnte Hellen til sokkeholderne men sjovt nok vil han / hun ha samme pris som på ingen måde hænger sammen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.