Hop til indhold

Recommended Posts

Havde meldt min ankomst til Ladda i Taastrup ( http://ladda.dk/ ) pr. telefon. De reklamerer med en times massage til 300 og det passer jo godt til et stramt decemberbudget.

Stedet ligger i Taastrup Hovedgade, men det er mere diskret end det lyder. Man går ind af en ulåst dør til en opgang, som også har tandlæge og andet, så ens ærinde står ikke ligefrem skrevet i panden, når man søger derind. Stedet forekommer mig at være i den pæne ende af spektret af thai-steder (åbent til kl. 19), og det var også ganske pænt indenfor døren.

Der var to piger på stedet denne dag, og jeg nåede at se dem begge - pæne og ret ungdommelige af udseende begge to. Hende, der var udset til at massere mig var en sød pige midt i tyverne, vil jeg tro. Hun hed "Po" og var glimrende til dansk (altså sproget) trods kun få år i landet. Det letter stemningen en del når man ikke skal gentage sine kommentarer og bede hende om at gentage sig selv indtil man forstår det. Po var lidt stille (absolut et plus i min bog), men alligevel nem at kommunikere med.

Massagen var god og struktureret. Hun fik mine ryghvirvler til at knække et par gange under fuld kontrol. Havde egentlig ikke ondt inden, men hendes massage virkede alligevel til at gøre godt for mit slidte kadaver. Hun nåede hele vejen rundt og ganske dybt inkl. hovedbund og ansigt. Alt i alt en yderst behagelig oplevelse af en pige, som jeg synes var mere charmerende end thaimassage-piger normalt er: knapt så fnisende - hun virker som en, der også kommer lidt ud i samfundet.

Jeg blev ikke spurgt til afslutning, men havde heller ikke udvist speciel interesse undervejs - i dobbelt forstand. Jeg tror ikke det er umuligt, men der var ikke specielt  nærgående strejf undervejs, omend hun heller ikke ligefrem virkede skræmt over bar røv og kogler.

Summa summarum: Po, jeg kigger sgu forbi igen. Kollegaen (mama?) så også sød ud, men Po er i hvert fald anbefalelsesværdig, hvis man vil have en god allround-massage med en sød pige.

Mvh Brunata

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et par gange fået massage hos Ladda. Begge gange var det en rigtig god omgang massage.

Men tilbage til dit spørgsmål  :-P Jeg har den ene gang fået HJ, så det er muligt at få lidt mere. Om man kan få mere end det, ved jeg ikke.

Mvh DrThai

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad må du giver ekstra for hj?

Jeg har et par gange fået massage hos Ladda. Begge gange var det en rigtig god omgang massage.

Men tilbage til dit spørgsmål  :-P Jeg har den ene gang fået HJ, så det er muligt at få lidt mere. Om man kan få mere end det, ved jeg ikke.

Mvh DrThai

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Man kan få den fulde pakke hos hende, hvis hun kan lide én. Jeg kan dog ikke anbefale det. Det er bare noget der skal overstås til

højeste pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Hvad er alder og udseende på pigerne? Synes den info mangler lidt på deres side :sad:

Jeg har kun prøvet Ladda.

Hun er ca. 35-40 år gl., og en anelse buttet, store kraftige læber, glat, halvlangt sort hår. På en skala fra 1-10, så er hun en 5'er alderen taget i betragtning.

Extraydelserne er ikke værd at skrive om. Hun er blevet mere og mere uengageret og ligeglad. Det skal overstås til flest mulig penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...