Hop til indhold

BOYTOY

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, jeg er en ung fyr på 18 der gerne vil tilfredsstille en moden kvinde, men kan bare ikke finde nogen. Er der nogen der har ideer til nogle sider eller noget. 

Skrevet

Hvor “moden” er der tale om? 

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 4 minutter siden:

Hej alle, jeg er en ung fyr på 18 der gerne vil tilfredsstille en moden kvinde, men kan bare ikke finde nogen. Er der nogen der har ideer til nogle sider eller noget. 

Find en dansk GP.. De er alle modne ;) 

Skrevet

Til trådstarter: er mere ift om der er tale om en voksen eller decideret ældre kvinde. Ved ‘voksen’ ville jeg foreslå scor, tinder mm. Der er nok mange cougars som ville nyde et ungt stykke kød :P Ved ‘ældre’ er der vidst givet nogle gode bud herinde, så vidt jeg husker <3 

John41 skrev, 1 time siden:

Find en dansk GP.. De er alle modne ;) 

du får det til at lyde som om vi allesammen er +50 .. ro på :) 

Redigeret af Miley4pleasure

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 50 minutter siden:

du får det til at lyde som om vi allesammen er +50 .. ro på :) 

Mange  har  den  særlige  evne at de ikke  bliver  ældre 

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 2 timer siden:

Spar nogle penge og find dig nogle modne glædespiger. Det meget svært at finde en cougar knalde med gratis.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.