Hop til indhold

Kære mænd - Hvilke GB format er I til?

Featured Replies

Skrevet

Kære EG-forum

Vi elsker jo at afholde Pussy Party på PG. Og tak for altid at tage så godt i mod os, og være med til at skabe en god, fræk & hyggelig stemning ;)<3

Vi brainstormer allerede nu på næste event og kom i den forbinde til at tale om, at det vidst er længe siden nogle har spurgt jer om, hvilke format I godt kunne tænke jer? Vi har været glade for at afholde events på 2 timer, 3 piger til 2500, men ved at nogle mænd kan synes det er lidt overvældende at være omkring 15 personer i alt. Derfor har vi overvejet at afholde to mini-GB på samme dag, hver af 1 times varighed med 2 piger til fx. omkring 1500 kr. pr. mini GB og så med færre gæster, som et alternativ. 

Men hvad tænker du/I - hvad har I lyst til inden for den her genre? Hvad synes I fungerer godt? Hvad har I af overvejelser/bekymringer? Hvad er måske mindre vigtigt/ligegyldigt?

Jeg, og vi, glæder os til at høre hvad du/I synes og se om vi kan imødekomme jer, så vi sammen kan skabe endnu flere dejlige oplevelser sammen ;)<3

Kys Nicole Bülow

Ps. Moderator(er), I flytter eller redigerer bare min post, hvis I mener det er nødvendigt. Tak :-)

Skrevet

Hej Nicole

jeg har tidligere deltaget i nogle af jeres GB arrangementer.

Synes egentlig det er gået meget godt, men vil dog alligevel sige at det lyder som en rigtig god ide med to mini-GB, da der nogle gange godt kan blive lidt for mange mennesker i rummet, selvom der er flere rum og vælge mellem.

det er også det der afholdt mig for at deltage i sidste arrangement som i havde.

Men overordnet set, synes jeg, at i gør det godt.

Skrevet

Kære Nicole ;-) 

det lyder som en rigtig god ide med færre mænd, jeres koncept er perfekt.

15 mænd og flere, har for mit vedkommende holdt mig tilbage så måske 6-8 personer og 2-3 piger vil være. passende til mini-GB. Så hvis du kommer, så kommer jeg også ;-) 

knus herfra :-) 

Skrevet

1 on 1 må da være det ultimative undskyld afsporingen finder selv ud har ingen kø pli sorry

Skrevet
  • Author
Charlie2022 skrev, 1 time siden:

Kære Nicole ;-) 

det lyder som en rigtig god ide med færre mænd, jeres koncept er perfekt.

15 mænd og flere, har for mit vedkommende holdt mig tilbage så måske 6-8 personer og 2-3 piger vil være. passende til mini-GB. Så hvis du kommer, så kommer jeg også ;-) 

knus herfra :-) 

Hej Charlie 

Det kan jeg sagtens forstå - og du er ikke den eneste der synes det er mange at være 10-15 mænd. For god ordens skyld, må jeg hellere sige, at vi ikke går over 15, netop fordi der skal være plads til at alle får en god aften :) 

Tak for dit input, det vil jeg tage med videre <3

Knus ;-*

Skrevet
  • Author
Papkasse skrev, 1 time siden:

Hej Nicole

jeg har tidligere deltaget i nogle af jeres GB arrangementer.

Hej Papkasse

Tak for dit input og feedback på vores hidtidige koncept <3 Jeg tager det med videre, og håber vi får fornøjelsen af dit selskab igen - måske til et mini-GB. 

Knus ;-*

Skrevet

Hehe du vil sikkert få lige så mange svar som der er mænd til

desværre kender jeg dig ikke - men kommer du til Nordjylland og holder gangbang, så for mig må der gerne være mange,

det må gerne strække sig over mange timer - for du/i ikke bare bliver over bollet, må det også gerne være med dinner, hvor i evt serverer mad til os nøgne -  måske kommer i til at ligge på bordet, eller i kravler rundt under bordet -  alt efter hvad niveau gæsterne har købt, bliver nogle måske afsluttet med en sutter mens de sidder og spiser… fantasien vil ingen grænser tage, for at lave setup

held og lykke med jeres projekt

Skrevet

Hej Nicole, 

Har skrevet til dig tidligere med et ønske om og ramme en hverdag i formiddags timerne, så os jyder også kan deltage. Dette har du også svaret pænt tilbage på.

Mini gb, lyder som en god ide’, og ellers som i indlægget ovenfor af fræk6, så kom endelig til Nordjylland / Jylland, har adgang til sommerhuse og stiller gerne et til rådighed for jer :)

Skrevet

Tjae da jeg var ung og viril var det frækt at deltage i sexparties i Ahornsgade hos Bjørn.. 3 kvinder og alle de mænd der kunne nå at være med i de ca 2 timer det varede. Løbende udskiftning af mændene :P

Flere rum, ingen privat men cirkulere mellem rummene nyde at se de skønne kvinder blive kneppet, og selv lege med dem alle sammen. Nogle gange mere end en gang med den samme kvinde. I pauserne snakke med de andre mænd og kvinderne. Skønne tider.

Eller efter Bjørn takkede af så sex lounges hos June i Ahornsgade 1. Igen 3 kvinder og de mænd der kunne være i lokalerne så vidt jeg husker 10 til 12 stykker. Et par timer med skønne kvinder med fræk sex. Husker stadig det meeget forbavsede udtryk i et par fyres ansigt, da jeg stod op af en kommode, June på knæ, og jeg opfordrede hende til at gå heeeelt dybt. Sagde til dem at de skulle prøve, de fik deres første deep throat experience den dag.

Nu her hvor viriliteten ikke er så stor foretrækker jeg GB med kun en kvinde og maange mænd. Hele ideen med et GANG bang er jo at man er et GANG så mindre end 5 mænd om kvinden er nederen. Gerne op til 10 om den skønne kvinde.

I klubberne er der ofte endnu flere, men der syntes jeg nogle gange det bliver for crowded, men frækt hvis kvinden går all in og det er der nogle der gør.

Mine præferencer mht gummi holder jeg for mig sæl.:P;)

Skrevet

Tja jeg er til den omvendte situation, 5 - 6 kvinder der er alene om mig, i et par timer det er ultimativt et godt gang bang..

bh

Bødlen

Skrevet
  • Author
Bødlen skrev, for 12 minutter siden:

Tja jeg er til den omvendte situation, 5 - 6 kvinder der er alene om mig, i et par timer det er ultimativt et godt gang bang..

bh

Bødlen

Hey Bødlen, Det tænker jeg da også sagtens vi kan finde ud af. Jeg tror godt jeg kan overtale nogle af mine smukke & frække gp-veninder ;-)

Dbh. Nicole 

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 19 timer siden:

Kære EG-forum

Vi elsker jo at afholde Pussy Party på PG. Og tak for altid at tage så godt i mod os, og være med til at skabe en god, fræk & hyggelig stemning ;)<3

Vi brainstormer allerede nu på næste event og kom i den forbinde til at tale om, at det vidst er længe siden nogle har spurgt jer om, hvilke format I godt kunne tænke jer? Vi har været glade for at afholde events på 2 timer, 3 piger til 2500, men ved at nogle mænd kan synes det er lidt overvældende at være omkring 15 personer i alt. Derfor har vi overvejet at afholde to mini-GB på samme dag, hver af 1 times varighed med 2 piger til fx. omkring 1500 kr. pr. mini GB og så med færre gæster, som et alternativ. 

Men hvad tænker du/I - hvad har I lyst til inden for den her genre? Hvad synes I fungerer godt? Hvad har I af overvejelser/bekymringer? Hvad er måske mindre vigtigt/ligegyldigt?

Jeg, og vi, glæder os til at høre hvad du/I synes og se om vi kan imødekomme jer, så vi sammen kan skabe endnu flere dejlige oplevelser sammen ;)<3

Kys Nicole Bülow

Ps. Moderator(er), I flytter eller redigerer bare min post, hvis I mener det er nødvendigt. Tak :-)

Kunne i brainstorme et event vest for storebælt? :-P Er sikker på vi kan samle en del gæster på høloftet  ;) 

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 2 timer siden:

Hey Bødlen, Det tænker jeg da også sagtens vi kan finde ud af. Jeg tror godt jeg kan overtale nogle af mine smukke & frække gp-veninder ;-)

Dbh. Nicole 

Tak er pt igang med at udrede om konen og hendes veninder er friske :biggrin:

Skrevet
  • Author
John41 skrev, for 2 timer siden:

Kunne i brainstorme et event vest for storebælt? :-P Er sikker på vi kan samle en del gæster på høloftet  ;) 

Vi afholdte faktisk et GB med tre piger fra PG i området omkring Midtjylland for et års tid siden. Dengang var der desværre ikke den store opbakning til det. Men hvis der er seriøst opbakning til det, vil jeg gerne overveje at stable det på benene igen ;-*

Skrevet

Har desværre aldrig deltaget i et Pussy Party hos PG. 
mine personlige Sexparty erfaringer begrænser sig til fire. 
De to sidste klart de frækkeste. 
Succeskriterier:

Frække værtinder

2-4 mænd pr værtinde

Ca. 2 timers varighed (så lan mlnltimeren ikke mere)

Masser af vand.

Venlige medkneppere. 

Venligst

OT

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.