Hop til indhold

Bryster

Featured Replies

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

Nr 8 de ser naturlige ud.

De naturlige findes skam i mange former - og jeg synes faktisk at modellerne rammer de forskellige typer ret godt.

Skrevet
SweetKisses skrev, den 3.4.2023 at 22:43:

Mon jeg er den eneste pige, der sidder og overvejer hvilket nummer man selv har? :huh:

Det tror jeg, jeg har er ret kvalificeret bud på :P

Skrevet
SweetKisses skrev, den 3.4.2023 at 22:43:

Mon jeg er den eneste pige, der sidder og overvejer hvilket nummer man selv har? :huh:

Undskyld mig, men det er sgu da også helt ligegyldigt.. Jeg er gammel nok til at tænde på det en kvinde har mellem - ørerne! - det der er mellem skuldrene og mellem benene betyder faktisk ikke særligt meget... Selvom jeg bestemt er skyldig i at fokusere en del på den fysiske præstation i mine anmeldelser... Men uden intellektuel interaktion - det vi plejer at kalde kemi... Er den fysiske præstation helt ligegyldig.. Ellers ville en Lolitadukke være helt perfekt; ingen snak om pris, - eller m/u kondom, eller analsex (som jeg iøvrigt ikke dyrker), eller CIM osv. osv.. Og hvis hun ikke er stram nok skal hun bare have lidt mere luft... Konklusion; mine bedste oplevelser hos GP'er er der hvor vi har haft den bedste kemi. - skal så ikke tolkes sådan at jeg ikke er helt vild med at kigge på en smuk krop.. 

Skrevet
otto06 skrev, 1 time siden:

Undskyld mig, men det er sgu da også helt ligegyldigt.. Jeg er gammel nok til at tænde på det en kvinde har mellem - ørerne! - det der er mellem skuldrene og mellem benene betyder faktisk ikke særligt meget... Selvom jeg bestemt er skyldig i at fokusere en del på den fysiske præstation i mine anmeldelser... Men uden intellektuel interaktion - det vi plejer at kalde kemi... Er den fysiske præstation helt ligegyldig.. Ellers ville en Lolitadukke være helt perfekt; ingen snak om pris, - eller m/u kondom, eller analsex (som jeg iøvrigt ikke dyrker), eller CIM osv. osv.. Og hvis hun ikke er stram nok skal hun bare have lidt mere luft... Konklusion; mine bedste oplevelser hos GP'er er der hvor vi har haft den bedste kemi. - skal så ikke tolkes sådan at jeg ikke er helt vild med at kigge på en smuk krop.. 

Jeg er helt enig i dit skriveri! ;) Men det var skam heller ikke så meget for jeres mænds skyld, nærmere min egen nysgerrigheds skyld :D

Skrevet
SweetKisses skrev, den 5.4.2023 at 11:40:

Jeg er helt enig i dit skriveri! ;) Men det var skam heller ikke så meget for jeres mænds skyld, nærmere min egen nysgerrigheds skyld :D

Ikke meget man kan se af dem på dit profilbillede - men mon nr. 10 er skudt helt forbi?

Skrevet

Er disse mon et nyt produkt fra Anthon Berg???:P....jeg ville foretrække 20, 21...og.....18:lol:

blob.png.603da797e01091225ce2d8677236e173.png

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 10 timer siden:

Ikke meget man kan se af dem på dit profilbillede - men mon nr. 10 er skudt helt forbi?

Nr 10 kunne det sagtens være - hvis jeg holder armene oppe :rolleyes:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 12 timer siden:

Nr 10 kunne det sagtens være - hvis jeg holder armene oppe :rolleyes:

Så lad det være nr. 8, når du er i en mere afslappet tilstand ^_^

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 1 time siden:

Så lad det være nr. 8, når du er i en mere afslappet tilstand ^_^

Måske med lidt mindre brystvorter -_-

Skrevet

Alle de bryster jeg har haft i mine hænder eller mund har været dejlige, så dem alle 30 plus de som ikke er repræsenteret <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.