Hop til indhold

Sarasweet i Haderslev

Featured Replies

Skrevet

Efter at være blevet brændt af, af en scor date sad jeg tilbage med uforrettet sag. Jeg endte med at vælge noget der var tæt på og valget faldt naturligt nok på https://annoncelight.dk/showad/356047

Kommunikationen gik okay, taget i betragtning Sara ikke kan sige ret meget på engelsk. Men jeg kom til en dør hvor jeg blev set an gennem en sprække indtil i hvad der føles som en evighed. Min statur og udseende kan måske virke intimiderende og det er fair nok. Ind kom jeg. 

Nogen af Saras billeder er hendes andre er nok ikke. Ikke desto mindre har vi med en ca. 35 årig, kvinde at gøre der absolut både har til gården og til gaden. Jeg fik betalt og bedt om at tørre pikken af, havde bestilt et blow uden med CIM. Prisen var 600,-. 

Ned på madrassen og Sara gik i gang, det var fint og lækkert, men der manglede noget. Jeg bad derfor om at få hende i en 69er så jeg kunne slikke hende imens hun suttede. Der gik ikke længe for den store røv og hendes fisse der gnubbede mod mit ansigt og hendes blowjob i kombination var nok til jeg måtte kapitulere. 

Udmærket blow, sød pige. Gentagelsesfare - sikkert ikke, det var for at få lettet trykket og der er simpelt for meget andet spændende i udbud pt.

Stedet: et gammelt hus der var sparsomt indrettet, som sådanne steder nu ser ud - i har alle været der. Absolut ikke nogen skønne omgivelser.

Pigen: Hvis man kan lide en kæmpe røv og store bryster så er det absolut den rigtige pige. 

sex: ingen berøringsangst, jeg skulle nok have valgt 30 min og kneppet hende, da nogen siger mig det er en oplevelse i sig selv at blive redet af en så fyldig røv. 

Skrevet

Hej

Ser spændende ud synes jeg.

Du skriver det er i gammelt hus. Er det inde i byen, eller er det diskret sted ude på landet ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.