Hop til indhold
Guest andrew1000

Konnie i Brønshøj

Recommended Posts

Guest andrew1000
Besøgte hende et særdeles velkendt sted nær Føtex på Fdr.sundsvej. Jeg skyder hende til 37 år og 12 dage men meget, meget velholdt, sexet, flot for ikke at sige smilende, glad, intelligent, snakkesaglig og liderlig. Hun vil gerne kysses, slikkes, have finger og sutte uden kondom. Betalte for en time og blev halvanden. Godt engelsk med noget på hjerte. Alt var skønt.

Alle billederne er ægte og de fleste er taget på stedet. Hun er mao en smuksak. 

Stedet: 8/10. Det fejler intet uden at være prangende.

Pigen: 9/10. Det sidste point ville hun have fået for 10 år siden. Yngre er nemlig bedre for mig.

Sexen: 9/10. Fantastisk fysisk form, kropslig fleksibilitet, udholdenhed og alt det. Men ikke så stram, at jeg ikke kunne stramme mellemkødet og holde til hendes første orgasme uden at komme. Hun var både givende, kærlig og en vildbasse, og det var hele var dejligt. Jeg takkede hende for en rigtig god omgang sex.

Gentagelse: Helt sikkert, man kan blive liderlig bare af at kigge på hendes billeder.

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...