Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Lenna i dag (https://sexlyst.dk/x/index.php?id=6166)

Jeg havde forinden sendt hende et screenshot af hendes billede-kollage og spurgt, om det var hende på billederne, hvilket hun bekræftede.

Da jeg dukkede op, kunne jeg straks se, at det ikke var hende. Og at hun ikke var i nærheden.

Jeg gentog mit spørgsmål: "Is it you on the photos?", hvorefter hun svarede lidt tøvende: "yeah,,,,".

Jeg fandt billederne frem på telefonen for en sikkerheds skyld, men det var bestemt ikke hende. Og hun gjorde da heller ikke mere for at benægte, så jeg smuttede igen med en kommentar om, at jeg var træt af fake profiler.

Så hold jer væk!

Og stol i det hele taget ikke på sexlyst.dk. Jeg tror, at de fleste af deres profiler er fake, da der vist ikke er nogen kontrol.

Jeg havde forinden skrevet med en anden derfra - og havde også sendt screenshot. Hun svarede dog med det samme, at det ikke var hende og det lader til, at annoncen for en tidligere pige bare ikke var blevet slettet - jeg kan i hvert fald ikke finde den mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Akrobat skrev, for 12 minutter siden:

Godt gjort at vende om igen. 

Men ærgerlig oplevelse. 

Jeg besluttede mig - for nogle år siden - at man er nødt til at være konsekvent, så de kan mærke ubehaget. Og uanset, hvor pinligt, man selv synes, at det er, så har pigen det endnu mere pinligt - samtidig med, at hun går glip af en indtægt og samtidig risikerer en dårlig anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Direkte link virker ikke til den lorteside. Men det er photoshop/faceswap-banden (billeder får klistret et andet ansigt på). Der er mange omtaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den der sexlyst side virker som den bare kopierer annoncer fra andre sider. Der er flere fra piger der ikke er aktive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 22 timer siden:

Den der sexlyst side virker som den bare kopierer annoncer fra andre sider. Der er flere fra piger der ikke er aktive.

Jeps, enig. Flere annoncer på piger som ikke har været her i op til 4 måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...