Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/357981

efter at have læst et par positive anmeldelser - og set på de skønne billeder - var jeg forbi denne. Havde bestilt 1 time med FP.

Blev mødt i døren af en lidt ældre dame. "I massage you first 10 minutes and then the girl comes", blev der sagt. Nå, ja - ok. Det var faktisk fint, supergod massage. Efter knapt 15 minutter stoppede den del og pigen på billederne dukkede op, sagde hej i forbifarten og gik på badeværelse. Ude lidt senere og jeg kunne høre hun smed tøjet bag mig og var så over mig med B2B. Virkeligt lækkert. Store (silikone) bryster, og god massage. Det tog vel resten af den første halve time og så kom hun tæt på boller og pik mens jeg stadigt lå på ryggen. Lidt op med røven, så hun kunne komme til. Derefter blowjob, der var OK - hverken fantastik eller dårligt. Så røg hun ovenpå i cowgirl og foreslog selv at skifte stilling efter et par minutter. Missionær, fint nok. Men derfra gik det ned at bakke synes jeg. Hun var ret fraværende, vendte hovedet væk, lukkede øjne, ingen øjenkontakt. Det føltes bestemt som noget der bare skulle overstås og den "smilende kemi" som mange thai'er ellers kan mønstre var helt væk.

Her skal det siges at jeg ikke har nogen monster-pik, tværtimod. Jeg er ikke så høj, og pikkens størrelse er til den beskedne side, vil jeg sige. Jeg er altid nyvasket, parfumeret, soigneret og altid høflig, respektfuld og smilende når jeg er hos GP. Eksemplarisk opførsel, hvis jeg selv skal sige det. GP'er skal respekteres og jeg kunne ikke drømme om at være grov, uvasket eller noget andet - bare fordi jeg har betalt for noget.

Nå, men hun begyndte at beklage sig over at det gjorde ondt. Det var bestemt ikke skuespil for at lave "your dick is so big" drama - hun havde reelt ondt i balalajkaen - ingen tvivl om det. Så - jeg stødte ikke i bund, men tog mest muligt hensyn og gjorde mig færdig. Men jeg må sige at den manglende indlevelse, øjenkontakt og den manglende "nu kan jeg kneppe i bund" situation tog oplevelsen fra mig. Når hun samtidigt er overdrevent omhyggelig - og virkede næsten irriteret - med at tørre hendes brystvorter, kinder og hvor jeg ellers havde plantet et kys under akten, så er det altså et turn-off. Fint med god hygiejne mellem kunder - og det var nok intentionen - men man kunne også få det indtryk at man skulle "tørres af" hendes krop. Som sagt er jeg altid velduftende og høflig hos en GP - og aldrig hårdhændet - så det var altså noget negativt at opleve. Hun kunne måske have ventet med den overdrevne selv-rengøring til man var ude af døren.....Efter sex var der vel 10 minutter tilbage og hun fortsatte massagen.

Massagen - fra både damen og pigen - var i topklasse. Men sex-akten var altså præget af total manglende indlevelse, "jeg har ondt i fissen idag" og var meget automatisk. 

Det er en skam, for hun er smuk og kan sikkert gøre det bedre - men havde helt klart en off-day. Jeg kommer nok ikke tilbage foreløbig. Og i så fald kun til massage og evt et HJ. Sex-delen var altså skuffende. Jeg er OK med det, for det er hvad der kan ske. Enhver GP kan have en dårlig dag og kemien kommer ikke automatisk - omvendt er det jo ikke fremmende ift at komme tilbage.

Redigeret af El Camino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i sidste uge. Booket tid, og blev taget af hendes udseende så bestilte også en time FP.

Hun havde en total off dag. Så tror hun har en del af dem.

Bryster, nahh ikke så godt, nej ikke sådan, nej ikke sådan osv osv..... efter 20 minutter. You want hand-job

Blev tilbudt (den anden kvinde) til at gøre mig færdig med massage. Så hun kunne tage den anden mand der var kommet ind. Til en booket tid.??

Fra bil, til jeg sad i bilen igen. 45 minutter. incl 2 bad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig , har ikke andet end at sige, spild af tid , intetsigende total maskin sex . Spild af penge , samt tid til at finde p plads .

Det eneste positive er at det er pigen på billedet , samt en total iorden udseende og krop 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...