Hop til indhold

Gorgeous Sofia

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg besøgte hende igår. Sød ung og naturlig pige med en dejlig krop. Hun er køn og naturlig. Ikke sminket meget op men naturlig køn og smuk.

Virkede til at være glad for sex og tog godt imod bagfra.

Tror hun er ret ny i denne branche. Kyssede dejligt men ikke tunge kys. Alt i alt en god oplevelse.

Hun gik dog meget hurtigt til sagerne og smed tøjet. Fortalte hende at nogen gange kunne det være bedre at tage det lidt mere roligt og lige kysse og nusse lidt inden man står nogen foran hinanden. Sådan kan jeg bedst lide det men det er jo forskelligt.

Hendes engelsk er ikke det bedste.

Skrevet
  • Author

Tack !! Diskret område lägenhet ? 

Skrevet
  • Author

Aaa … lite trist ! Krångligt ? 

Skrevet

Når du siger hotel, hvad er vi så ude i? De her “hotel appartments” som flere var ude i?

Skrevet

Jeg er enig med @mrbiglove anmeldelse. Jeg er selv glad for kys og kram men desværre hun var sparsomt.

En okay oplevelse dog ingen gentagelse fra min side.

Skrevet
  • Author
Where2 skrev, den 2.4.2023 at 21:20:

Jeg er enig med @mrbiglove anmeldelse. Jeg er selv glad for kys og kram men desværre hun var sparsomt.

En okay oplevelse dog ingen gentagelse fra min side.

How was the hotel ? Easy access?

Skrevet

Easy and Discrete access. Close to waterfront mall

Skrevet
  • Author

Träffade henne idag !! Nätt och fin men bra kemi … men samtidigt lite fort fort och i väg 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.