GBlover 319 Skrevet 1. April, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/367741 Så er Bella i Vejle igen, hun var her sidste år i marts og det blev til et enkelt besøg. (Er først begyndt at skrive anmeldelser i år) Da besøget er et år siden skriver jeg ikke så meget om det. Bella er som hun skriver a lady og jeg fandt hende attraktiv, men hun er jo ikke 38 år. Og det er mest derfor jeg skriver, for jeg synes efterhånden det er ret træls, når annoncer ikke er retvisende, når man møder op og kvinden fx så er omkring 10 år ældre, hvilket ca. er tilfældet her. Det sker heldigvis ikke tit for mig nu, man bliver jo mere opmærksom og vejen frem er jo anmeldelser. Er fuldt ud blevet tilhænger af, at når man står i døren og tingene ikke er i orden, når ens grænse for hvad man vil acceptere er overskredet, så kan man roligt vende om. Som sagt synes jeg hun var attraktiv, en flot dame, hendes bryster var som på billedet, store og flotte, de sad godt, altså ingen hænge bryster. Håber da at Bella's bryster har det godt (spøg) og hun får nogle gode anmeldelser i år. God Aften. Redigeret 1. April, 2023 af GBlover 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 8. April, 2023 Jeg tror, at alderen passer så nogenlunde. En velskabt colombiansk dame med et strålende smil. Venlig og imødekommende. Hende vil jeg besøge igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 319 Skrevet 8. April, 2023 Det med alderen på annoncer skal man lige vænne sig til, mange pynter lidt og nogle gange mere end lidt, sådan er dét bare. Og det må man så tage med i sine overvejelser. Et genbesøg hos Bella, ja det kan man da nemt få lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Graphite Skrevet 8. April, 2023 Passer billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 25. April, 2023 Så er hun i landet igen, og det er da glædeligt tænker jeg. Nogen der har nået at svinge forbi https://annoncelight.dk/showad/367741 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lunasol67 10 Skrevet 25. April, 2023 Der er meget lighed til min tidligere Luna Hot veninde Har spurgt hende men siger nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg