Hop til indhold
GBlover

Bella i Vejle - Latina Milf

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/367741

Så er Bella i Vejle igen, hun var her sidste år i marts og det blev til et enkelt besøg.

(Er først begyndt at skrive anmeldelser i år)

Da besøget er et år siden skriver jeg ikke så meget om det.

Bella er som hun skriver a lady og jeg fandt hende attraktiv, men hun er jo ikke 38 år.

Og det er mest derfor jeg skriver, for jeg synes efterhånden det er ret træls, når annoncer ikke er retvisende, når man møder op og kvinden fx så er omkring 10 år ældre, hvilket ca. er tilfældet her. Det sker heldigvis ikke tit for mig nu, man bliver jo mere opmærksom og vejen frem er jo anmeldelser.

Er fuldt ud blevet tilhænger af, at når man står i døren og tingene ikke er i orden, når ens grænse for hvad man vil acceptere er overskredet, så kan man roligt vende om. 

Som sagt synes jeg hun var attraktiv, en flot dame, hendes bryster var som på billedet, store og flotte, de sad godt, altså ingen hænge bryster.

Håber da at Bella's bryster har det godt (spøg) og hun får nogle gode anmeldelser i år.

God Aften.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at alderen passer så nogenlunde. En velskabt colombiansk dame med et strålende smil. Venlig og imødekommende. Hende vil jeg besøge igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med alderen på annoncer skal man lige vænne sig til, mange pynter lidt og nogle gange mere end lidt, sådan er dét bare. Og det må man så tage med i sine overvejelser.

Et genbesøg hos Bella, ja det kan man da nemt få lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...