Hop til indhold
EddieM

Endelig en god oplevelse i Aalborg

Recommended Posts

Der er mange massage steder i Aalborg , men der er lang mellem noget der værd at skrive om ..

Efter mange ikke vellykkede oplevelse , ville jeg prøve denne dame .

https://annoncelight.dk/showad/355766

Aftale gik godt på engelsk , og jeg kørte afsted til adressen i Nr sundby . Døren blev åbnet af pigen på billederne , så allerede der var det Positivt .. Jeg valgte 45 min ..

Massagen var god , og med masser af pirring . Der blev kysset meget , og hun gned hendes lækre bløde bryster op af ryggen på mig , allerede der var hejst flag . Resten bliver 

mellem hende og jeg , desværre nåede jeg kun blowjob og kom hende i munden . Det er længe siden jeg har fået sådan et godt blow , så den holdt kun de 10 min :-)  Pigen undskyldte, at nu kunne vi jo ikke have sex ..  Hvilket jeg fortalte hende , at det skulle hun ikke tænkte på , da det var mig der var en svagpisser og kom for tidligt .. 

Men alle minutter skulle bruges , så jeg fik en lækker hård nakke / skulder massage til at gå hjem på .. 

Der er tale om en pige , som sætte en ære i at bruge den tid som er bestilt , og som absolut ikke har travlt med at smide en ud af døren igen .. På vej ud bliver man tilbudt noget kold at drikke til hjem vejen ..

Dette bliver nu min stam massør .

God dag til alle 

Redigeret af EddieM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skovogstrand skrev, for 57 minutter siden:

Lyder som en god oplevelse :) er det på klinik eller i lejlighed ?

Privat lejlighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tnorw skrev, for 5 timer siden:

Er hun så flot som på billederne

Ja, hendes fotos er absolut retvisende.

Hun er klart værd et besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt hende i både horsens og århus.  Hun er helt sikkert på min liste over piger jeg skal besøge igen..  Men det ser ud til at hendes ophold i nr.sundby blir langt da hun har været der i en 5-6 uger nu og både Århus og Horsens var hun kun ca 1-2 uger.. hun siger selv at næste stop er viborg, så det glæder jeg mig til..

Del dette indlæg

Link til indlæg
EddieM skrev, den 1.4.2023 at 17:49:

Der er mange massage steder i Aalborg , men der er lang mellem noget der værd at skrive om ..

Efter mange ikke vellykkede oplevelse , ville jeg prøve denne dame .

https://annoncelight.dk/showad/355766

Aftale gik godt på engelsk , og jeg kørte afsted til adressen i Nr sundby . Døren blev åbnet af pigen på billederne , så allerede der var det Positivt .. Jeg valgte 45 min ..

Massagen var god , og med masser af pirring . Der blev kysset meget , og hun gned hendes lækre bløde bryster op af ryggen på mig , allerede der var hejst flag . Resten bliver 

mellem hende og jeg , desværre nåede jeg kun blowjob og kom hende i munden . Det er længe siden jeg har fået sådan et godt blow , så den holdt kun de 10 min :-)  Pigen undskyldte, at nu kunne vi jo ikke have sex ..  Hvilket jeg fortalte hende , at det skulle hun ikke tænkte på , da det var mig der var en svagpisser og kom for tidligt .. 

Men alle minutter skulle bruges , så jeg fik en lækker hård nakke / skulder massage til at gå hjem på .. 

Der er tale om en pige , som sætte en ære i at bruge den tid som er bestilt , og som absolut ikke har travlt med at smide en ud af døren igen .. På vej ud bliver man tilbudt noget kold at drikke til hjem vejen ..

Dette bliver nu min stam massør .

God dag til alle 

Tak for en god anbefaling.

Jeg regner med, at du gav 1000 for 45 min, og var det ok at du kom i munden på hende? (jeg går ud fra, at det var uden kondom)

Det er lidt ærgerligt, når man er ved at være klar til affyring, og pigen så siger, at man ikke må komme i munden på hende ... Min egen skyld, fordi jeg i farten ofte glemmer at spørge, når akten aftales.

Hun er også på min liste nu.

Redigeret af Pølsemanden
Glemte noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sagde ingenting , hun blev bare ved med sit konge blowjob .. 

Hun kunne på ingen måde være i tvivl om at jeg var ved at exploder, og hun blev bare ved til at jeg kom hende i munden :-) Hvorefter hun grinede , og sagde at hvad så med hende . Nu kunne hun jo ikke få noget , men det ordnede vi ved andet besøg p:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende flere gange mens hun var i Kolding, Vejle og Horsens. Desværre ser det ud til hun har slået sig ned  i Ålborg, men man har da lov til at håbe.

jeg kan i øvrigt kun nikke godkendende  til @EddieM beskrivelser. Cherry er bare en af de bedste Thai GP oplevelser,  jeg har haft i det Jyske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...