Hop til indhold
TheDude69

SWEET ANNA - Fyn

Recommended Posts

Hun er rigtig sød, charmerende endda.
Hendes krop er kvindelig, hun er ikke et lille nips, har lidt mave og nogle flotte naturlige bryster. 
Jeg havde nogle problemer med potensen, hendes blow tændte mig ikke. 
Men jeg blev da hård nok til at jeg kunne kneppe hende i fissen, doggy style, Dette fungerede godt, men jeg var nu kommet for analsexen.
Så... vi prøver. Jeg bliv godt tændt, nyder det, men efter 2 min. gør det for ondt på hende, så vi stopper.
Hun lægger sig i missionær, og jeg forsøger at gøre akten færdig, men forgæves.
Jeg var kommet efter analsexen, hun annoncerer jo med den bedste analsex i Odense..
Det var det ikke. Det var meget, meget hurtigt overstået. 
Men...Hvis det gør ondt gør det ondt, så vil jeg da ikke køre på, eller foreslå dette.
Jeg spurgte til tiden, havde købt en halv time, hun sagde at tiden var overstået. Der var gået 15 min.
Men jeg forstår hende godt... Jeg var jo åbenlyst ikke hård. Jeg foreslog at vi lå i 5 minutter og snakkede. 
Det var dejligt og hyggeligt. Hendes sociale evner er rigtigt gode.
Hun er ret sød, smilende, charmerende og sikke nogle smukke øjne.
Men analsexen skulle hun nok fjerne fra sin annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dontfuckingmailme skrev, den 3.4.2023 at 00:34:

Hun er rigtig sød, charmerende endda.
Hendes krop er kvindelig, hun er ikke et lille nips, har lidt mave og nogle flotte naturlige bryster. 
Jeg havde nogle problemer med potensen, hendes blow tændte mig ikke. 
Men jeg blev da hård nok til at jeg kunne kneppe hende i fissen, doggy style, Dette fungerede godt, men jeg var nu kommet for analsexen.
Så... vi prøver. Jeg bliv godt tændt, nyder det, men efter 2 min. gør det for ondt på hende, så vi stopper.
Hun lægger sig i missionær, og jeg forsøger at gøre akten færdig, men forgæves.
Jeg var kommet efter analsexen, hun annoncerer jo med den bedste analsex i Odense..
Det var det ikke. Det var meget, meget hurtigt overstået. 
Men...Hvis det gør ondt gør det ondt, så vil jeg da ikke køre på, eller foreslå dette.
Jeg spurgte til tiden, havde købt en halv time, hun sagde at tiden var overstået. Der var gået 15 min.
Men jeg forstår hende godt... Jeg var jo åbenlyst ikke hård. Jeg foreslog at vi lå i 5 minutter og snakkede. 
Det var dejligt og hyggeligt. Hendes sociale evner er rigtigt gode.
Hun er ret sød, smilende, charmerende og sikke nogle smukke øjne.
Men analsexen skulle hun nok fjerne fra sin annonce. 

Der er en del piger der har det på programmet, hvor man får indtrykket at de alligevel ikke helt mestre analsex. Men der er penge i det som man siger.

Til gengæld er det fedt at møde en som kan, men der er som sagt langt imellem.

Det kræver en del smørelse, men der altså også lidt teknik fra pigens side i at have styr på musklerne og åbne portalen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...