1master 254 Skrevet 11. December, 2013 For et par dage siden trængte jeg gevaldigt til en gang massage. Jeg har hørt forskelligt om thaimassagens standard i Randers og valgte derfor at prøve en anden end jeg plejer. Valget faldt på Kat i gågademiljøet. Jeg kom ind og vi aftalte massage til kr. 300 for en time, hvilket for mig at se er en yderst favorabel pris. Jeg kom af med tøjet, men beholdt dog underbukserne på og stod og ventede på at Mona som skulle massere mig kom ind igen. Hun kom ind, pegede og sagde de der skal også af. Hun blev stående og kiggede og pegede på minimaster og sagde, ham der er da ikke lille. Jeg fik en massage, så hård som jeg aldrig har fået før, det var simpelthen perfekt, mine muskler var dejligt løse bagefter. Efter ca. en ½ time blev jeg vendt om, og brystkasse og lår fik en god tur, og til min overraskelse fik boller, mellemkød og stjernen også en grundig pirring. Resultatet udeblev ikke minimasten rejste sig til fuld størrelse og sejlet blev sat. Mona spurgte mig om han også skulle have en tur, og jeg fik et blow, der fik mine boller til at påbegynde at kravle ud gennem masten. Det var helt forrygende med det sug, der ville gøre en slamsuger misundelig. Jeg forsøgte at holde igen, men kunne ikke og måtte lade det hvide vand springe i munden på mona. Hun slugte ikke, men grinede lidt af mig, for masten blev stående og jeg fik tilbudt en tur mere, men afslog. For hele herligheden slap jeg med kr. 600 dvs blow og massage, så for mig at var det yderst fair. Gentagelsesrisikoen er 100 % både mht massage og blow, men næste gang vil jeg nu gå efter hele pakken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 2. Januar, 2014 Hej 1master Fin beskrivelse du har lavet. Jeg er ikke kendt i Randers, har du evt. en adresse og måske telefonnummer? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 3. Januar, 2014 vester kirkestræde 2 8900 randers c 50215022 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12896 Skrevet 3. Januar, 2014 Se evt. stedet i Streetvview: https://www.google.dk/search?q=vester+kirkestr%C3%A6de+2+8900+randers+c&oq=vester+kirkestr%C3%A6de+2+8900+randers+c&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Al Capone Skrevet 4. Januar, 2014 var der igår. Ikke specielt imponeret. Middel massage og afslutning. Det var dog ikke Kat, der gav massage,men den anden i butikken. Næste gang bliver det Rosa. Hun svinger ikke i kvaliteten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg