Hop til indhold

Ruffere på EG - Hvad er holdningen ?

Featured Replies

Skrevet

En lille meningsmåling om ruffere/menneskehandlere på EG. Hvad syntes brugerne?

1) De er da velkomne. De er jo en del af gamet og skaffer piger. Pyt med falske anmeldelser og dobbeltprofiler. Herregud. Vis lidt tolerance. 

2) Rufferi/Menneskehandel er ulovligt og straffes i stigende grad. Kriminelle bør derfor ikke være på EG. Vi er også trætte af åbenlys reklame i deres “Anmeldelser”. EG skal ikke være et lovløst sted/platform for kriminalitet. Naturligvis skal EG reagere og gøre sitet nogenlunde sobert igen.

3) Jeg er ligeglad, jeg skal bare have adgang til urinsex og scat.

Redigeret af Sisseck2

Skrevet

Et af de typer spørgsmål der er så ledende at de eneste svar du nok vil få er at præmissen ikke accepteres. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 5 minutter siden:

Et af de typer spørgsmål der er så ledende at de eneste svar du nok vil få er at præmissen ikke accepteres. 

Det er ikke et spørgsmål, men en meningsmåling,. Ganske neutralt lagt op og personligt ventede jeg også at nr 3) ville lægge sig i front. Du er også scatman @Lauersen kan jeg læse? Sig til hvis jeg tager fejl. Kan vi notere dig for svarmulighed 3)? Det er så 100 procent på urin og afføring som det vigtigste. Spændende :)

Afstemningen slutter ved midnat

Skrevet

Der har da været eksempler på brugere det annoncere adgang til piger, bl.a. i Thai forummet. 

Skrevet

En anonym afstemning havde nok givet et mere retvisende billede. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Der har da været eksempler på brugere det annoncere adgang til piger, bl.a. i Thai forummet. 

Ja og der har også været nævnt en bruger (nu dobbeltbruger) i “Latina not done” tråden. EG har slettet de indlæg hvor hans profilnavn var nævnt i den tråd. Det er vel også kun rimeligt. Han er jo uskyldig, indtil han er dømt. 

Jeg syntes, det er en svær afstemning…

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 11 minutter siden:

En anonym afstemning havde nok givet et mere retvisende billede. 

Helt enig. Det bliver de næste også. 

Skrevet
Sisseck2 skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke et spørgsmål, men en meningsmåling,. Ganske neutralt lagt op og personligt ventede jeg også at nr 3) ville lægge sig i front. Du er også scatman @Lauersen kan jeg læse? Sig til hvis jeg tager fejl. Kan vi notere dig for svarmulighed 3)? Det er så 100 procent på urin og afføring som det vigtigste. Spændende :)

Afstemningen slutter ved midnat

Og her er præmissen stukket helt af. Det er noget jeg har modtaget fra både danske og udenlandske piger, og i lige præcis 0 af tilfældende har der været tegn i sol og måne på at der foregik nogensomhelst former for rufferi eller menneskehandel. At påstå at man skulle være ligeglad med det fordi man er til nogen bestemte ting er helt i skoven. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 28 minutter siden:

Og her er præmissen stukket helt af. Det er noget jeg har modtaget fra både danske og udenlandske piger, og i lige præcis 0 af tilfældende har der været tegn i sol og måne på at der foregik nogensomhelst former for rufferi eller menneskehandel. At påstå at man skulle være ligeglad med det fordi man er til nogen bestemte ting er helt i skoven. 

Er du klar til at stemme, så? Husk du kan stemme 3 timer endnu :)

Forslag til morgendagens afstemning modtages stadig. 

Redigeret af Sisseck2

Skrevet
Sisseck2 skrev, for 17 timer siden:

meningsmåling

Du har ikke oprettet det som en survey. Heldigvis, for dine svarmuligheder er jo ikke udtømmende.

Hjælpere er o.k. så længe de er hjælpere. Du bruger skråstreg som om ruffer og menneskehandler er det samme - der står jeg af. Rufferireglerne er så stramme, at de rammer hjælpere. Det er efter min mening absurd at prostitution er lovligt, men det er samtidig meget besværligt, fordi når sexsælgeren vil købe ydelser forbundet til sin udøvelse af erhvervet, så risikerer sælger at blive anklaget for rufferi. Det er med til at sende en gp i armene på skumle typer, i stedet for at lade alt foregå i dagslys.

Så i de tilfælde, hvor en godartet hjælper skriver herinde er det fint, så længe det er åbent og gennemskueligt for alle.

Jeg gætter på at du egentlig har et andet ærinde, nemlig at diskutere falske anmeldelser fra personer der har en interesse i succes hos nogle GP og måske at skade konkurrenter.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Ts deltager ikke mere. Så vi lukker tråd her

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.