Hop til indhold
Kalven

Nybegynder i FKK samt Flat Rate

Recommended Posts

Hejsa

 

Har aldrig prøvet Tyskland af men skal på en uges ophold i Hamburg til februar hvor jeg har alle aftner til rådighed fra 19.00 - 02.00, jeg har med stor fornøjelse kigget alle jeres fine beretninger igennem men har måske brug for lidt hjælp til at vælge det rigtige ud.

 

Mit Budget ligger på 10000 dkr. til hyggen (Ophold osv kommer udover)

 

Nu er jeg ikke just guds gave til kvinderne og kan ikke rigtig gennemskue om jeg overhoved ville kunne komme af sted men nogle dejlige kvinder på disse klubber eller om de bare vælger en fra, høre gerne fra i garvede brugere om i tit ser en lille tyksak der sidder i et hjørne og ikke få del i løjerne :-)

 

skal bo i området Altona/st Pauli/Gänsemarkt. er det total udsted for sådanne besøg ?

 

Er helt openminded hvad angår nationalitet/ alder/ girls/ TS.

 

Hilsen Kalven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kalv

 

Jeg skal prøve at rådgive så godt jeg kan... jeg er dog langtfra en af dem med mest erfaring herinde. Nille og Frej af Asgård er nok de fremmeste eksperter mht FKK, mens Jydeknalderne har temmelig meget erfaring med FlatRate... men mon ikke de også kommer på banen i denne tråd ;)

 

Budget: det er lidt svært at sige noget om generelt - men 10K rækker jo meget langt i FlatRate-klubber, mens FKK hurtigt kan blive en dyr affære... helt afhængigt af appetit og fysisk formåen. Personligt brugte jeg 5K på én (hel) dag i Atmos, men jeg holdt mig heller ikke tilbage... Men hvis du kan "nøjes" med 2-3 piger af 30 min, så kan du holde budgettet på omkring 1500-2000kr for en aften i Atmos.... med mindre du kaster dig ud i flere timer lange seancer med en eller flere piger... så løber det også hurtigt op.

 

 

Jeg vil sige, at hvis man ikke kan få masser af sex med gudesmukke model-typer i en FKK-klub, skal man nok tage sin adfærd op til genovervejelse ;) Langt de fleste piger sorterer ikke på udseende - eller kun i meget ringe grad - og hvis man er flink og høflig, skulle du ikke have nogle problemer. Det er dog oftest en fordel, hvis man er lidt udadvendt, og snakker, pjatter og flirter lidt med pigerne.

 

Selvom du skulle være lidt genert og usikker kan du være helt sikker på at blive opsøgt af nogle af de skønne piger, som vil sætte sig og begynde at smalltalke med dig i et forsøg på at få dig med ovenpå... og hvis du ikke selv foreslår det, spørger de dig direkte om du vil med " im zimmer". Et godt råd er dog at tage den med ro, og ikke blive alt for forblændet og febrilsk over pludselig at befinde dig i en blanding af Playboy-Mansion og Paradisets Have. Tag dig god tid, til lige at se stedet an, fornemme hvordan tingene foregår, og kig godt på udvalget, og snak med nogle stykker før du beslutter dig.

 

Det er nemt at blive overvældet, og pigerne er rigtig dygtige til at lokke ;)

 

Jeg er ikke så velbevandret i sex-klubberne i Hamborg-området - så geografien kan jeg desværre ikke hjælpe med.

 

De andre kommer som sagt nok på banen med flere råd og insigths - men ellers så bare spørg løs.

 

EDIT: Nå ja, jeg vil foreslå at tage FlatRate i hverdagene, hvor der ikke er overrendt af mænd - og tage FKK i weekenden, hvor der er flere piger og oftest fest-stemning i klubben.

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit opholdsted er lige i minefeltet, men desværre også det største rip-off område, hvor du helst skal holde betalingskort og pung tæt ind til livet - godt se, men gå aldrig med disse piger, medmindre du finder det fornøjelig at få spillet pik og snakket et øre af samtidigt, så du ikke kan koncentrere dig og lokkes til at betale lidt mere for blot at finde ud af at så skrues der bare endnu mere op for gassen for at få dig til at betale endnu mere osv. - og loves du en overraskelse i form af en ekstra pige - så er du bare endnu et alt for let offer.

 

Det eneste sted jeg vil anbefale på Reeperbahn er Geiz-Club http://geiz-club.com/

 

Besøg hellere et af FKK-klubberne eller Optasia mv. - se div. tråde omkring Hamburg.

 

Her oplever du ikke forsøg på Rip-Off og jeg har aldrig bemærket at nogen er blevet forbigået pga. udseende - snarere tværtimod, hvis de ellers forstår at opføre sig nogenlunde fornuftigt. Dvs. vær lidt galant, venlig og indbydende overfor pigerne - hils pænt på dem, smil til dem, inviter dem over i sofaen - så er det at de smiler igen og du får lidt kontakt og opmærksomhed og evt. inviteres med ovenpå. På Optasia er det ekstra sjovt for du ved aldrig hvornår der er gevinst og du pludselig inviteres med til GangBang og udnyttes på det groveste  ;)

 

Hvis du er vant til på f.eks et diskotek at pigerne helst undgår dig, skal du bare nyde at nu er det dig der kontaktes og har svært ved at sige nej - men det bliver du nødt at lære at gøre på en pæn måde, når du først er blevet lokket ovenpå et par gange og organet trænger til lidt genopladning, selvom pigerne gerne tilbyder genoplivningsforsøg.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kalven,

 

Alle bør prøve FKK og flatrates, har du penge med skal du ikke være nervøst for pigerne hehe,

 

Jeg synes du skulle prøve flatrates først og afslutte med FKK, for FKK oplevelsen er bedre, pigerne er meget smukkere men det koster mere end flatrates. Du vil opleve mange smukke øst piger, men er du sød og rar er de også venlig imod dig. Der er meget info, tip og tricks i FKK-tråden. Så jeg vil ikke remse op her.

 

Gå en tur på Reeperbahn men lad være med at købe noget det er splid af penge, tag i stedet på flatrates eller FKK.

 

Hamborg har disse FKK og jeg nævner dem i min fortrukne ranking.

 

1. Atmos

2. Harmony

3. Banylon

 

Du kan finde deres adr. og website vha. google.

 

God tur og husk at skrive en beretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Check disse
 
og 
 
Her er lidt af mit eget indlæg fra ovenstående vedr. Hamburgs Reeberbahn (og Herberstrasse ved Reeperbahn)
... Men det "trick" jeg blev udsat for havde jeg ikke forudset. Jeg blev lukket ind, op ad trappen i et lille værelse over Herbertstrasse. Vi klædte os af, jeg lagde mig på sengen. På med gummiet. Typisk ved man den er gal hvis man lægger sig på sengen og hun ikke lægger sig, men begynder at tale. Hun talte om diverse extra ydelser fx. "anfassen" hvilket betyder at man skal betale extra bare for at rage på hende. Men jeg var rigeligt liderlig uden det, og ville ikke betale mere. Hun spillede den så af med rasende fart og et mopset ansigtsudtryk, så hurtigt at man næsten ikke kunne se hendes hånd og jeg spermede efter ca. 7 sek. Og så er tiden forbi også selvom de har snakket om en halv time. Så pas på med at købe lang tid og mange ydelser, hvis du er mega-horny.
 
Vedr. Hamburg. Undgå Herbertstrasse. Laufhäuser er bedre, men vælg unge piger, der ikke er så snu endnu. Og forvent ikke det hele til det halve. Lad være med at købe extra når du først har haft læderet fremme en gang. det er spild af penge. "Kemien" er ødelagt. Sig at du må spare, men måske en anden gang. I det hele taget er hele Reeperbahn området bedst til bare at kigge. Undgå piger der hiver i dig.
 
Et andet tip i Hamburg (og andre steder) er at undgå at gå ind i de etablissementer, der har en mand, der forsøger at hverve en udenfor. 
 
Skal du til Hamburg så forsøg at finde et privat wohnungsbordel istedet i Morgenpost eller på nogle af hjemmesiderne. Sig aldrig at du kun kommer som turist denne ene gang. Sig at du ofte er i Hamburg for dit arbejde. Der er også et mini eros center "maxstrasse 3" hamburg, som kun er kendt af de lokale. 
 
Har ikke været på FKK eller flat-rate, men Geiz-club virker OK.
Foretrækker normalt swingerclub men det kræver lidt mere tid og small talk, til gengæld er der chance for lidt ægte hausfrau sex.
 
Der er et par laufauser tilbage på Reeperbahn, tag en runde, men forvent ikke at der er mange piger eller at de er særligt interessante. I det hele taget er Reeperbahn ret nedkørt og deprimerende. Langt fra fordums storhed. Hvis du kommer du forbi Kiel så prøv Kiel eros center, det består af flere laufhäuser. Pigerne er klasser flottere end i Hamburg. Og der kan man normalt få en god omgang husmands sex, dvs. dansk med gummi, for 50 EUR og aftale prisen inden uden at blive tilbudt "extras".
 
 
 
Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvilke flatrate steder er der i Hamburg området?

Ja, der findes jo flere kig f.eks her:

http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data%5Benter%5D=1

Derudover findes der også:

http://www.sandra-gangbang.de/Startseite.htm

som jeg selv tidligere har afprøvet og anmeldt - meget hyggeligt og familiært - og Sandra er virkelig sød.

Flatt 99 er måske lidt kedeligt - i hvert fald i forhold til Optasia og egentlig ikke rigtig flattrate - nærmere en slags billig natclub/bordel - man skal nok komme senere på aftenen/weeekend, hvor der er mere gang i den - men så har du nok heller ikke så nemt ved at få aftaler med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandras GangBang, må vist have skiftet navn til: http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[meta_id]=6158

 

Det er ihvertfald samme adresse og mon ikke det også stadig er på første sal med indgang th i stuen - i stuen tv plejer der vist at husere et par glædespiger - søg evt. kun på adressen: Krähenweg 31 http://www.sandra-gangbang.de/Anfahrt.htm

 

Min anmeldelse: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

........

Nu er jeg ikke just guds gave til kvinderne og kan ikke rigtig gennemskue om jeg overhoved ville kunne komme af sted men nogle dejlige kvinder på disse klubber eller om de bare vælger en fra, høre gerne fra i garvede brugere om i tit ser en lille tyksak der sidder i et hjørne og ikke få del i løjerne :smile:

........

 

 

Jeg har set masser af tyksakker på FKK. Der er kunder i alle aldre og størrelser på FKK. Der er dog ikke så mange under 30, hvilket nok handler om økonomi. Der er heller ikke så mange over 70, hvilket måske handler om evne. Faktisk er mænd i 40-50 års alderen med mindst topmave nok den største gruppe.

 

Det er næsten umuligt at nogen får lov til at sidde alene i et hjørne. Pigerne skal jo tjene penge. :wink:

 

Det kræves at man er ren, men det er jo ikke så svært, når der er bad på FKK - start med at tage et når du kommer. Derudover at man ikke opfører sig med manglende respekt - det er heller ikke så svært. Så kan det også være en god idé at have enten tyggegummi eller mundskyld med, så man kan have undgå dårlig ånde, hvilket er en fordel hvis man vil kysse med pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Så kan det også være en god idé at have enten tyggegummi eller mundskyld med, så man kan have undgå dårlig ånde, hvilket er en fordel hvis man vil kysse med pigerne. 

 

Hehe, man kunne også tilbyde til piger som har dårlige rygeånde et stykke tyggegummi :D

 

Generelt har man penge med skal det nok gå, som newbie ville man dog være et let bytte for hajer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alle

 

Tak for alle svarene der er virkelig noget at gå efter.

 

Min eneste bekymring var min vægt, har ingen problemer med at konversere og min adfærd er helt iorden.

 

Jeg tror at jeg går efter Nille´s top 3, så må jeg jo bare køre lidt, har alle aftnerne til rådighed så for at skulle sidde i bilen 1 - 1,5 time betyder ikke noget.

 

Tak for tippet om morgenpost samt Maxstrasse.

 

Ja og så er der jo alle jeres gode anmeldelser at savle i indtil det bliver februar :-)

 

Jeg skal nok huske at anmelde, løbende.

 

Kalven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en uskik, når jeg ser pigerne sidde og tygge tyggegummi - har endda været ude for en, som gjorde det imens vi hyggede os - selvfølgelig bedre end om hun røg samtidig :wink: - men stadig  en uskik bare at konversere med nogen medens man tygger tyggegummi. Selv bruger jeg en tandtråd og tandstikkere + tandbørstning. Mange tror desværre at det er nok med en hurtig tandbørstning - men en tandbørste kan slet ikke komme ind mellem tænderne, hvor der netop kan sidde meget gammel skidt, som lugter råddent.

 

Værre er det dog at opleve dårlig ånde, der kommer helt nede fra maven eller lungerne - oplever man måske ikke i første omgang, men når man er godt igang med at stimulere en pige med hånd eller tunge, kan man af og til komme ud for lidt dårlig odeur, fordi hun pga. ophidselse ånder meget tungt ud og derfor ikke helt kan kontrollere vejrtrækningen. Det kan være sværere at undgå og jeg ved heller ikke helt hvoraf det kommer? - måske rødvin eller kål? - lugten minder ihvertfald en del om rådden kål.

 

Hvidløg er ikke så slemt - dvs. det lugter fælt, men smager godt :mrgreen:  - så man skal bare kysse godt, så glemmer man lugten  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Kalven. Udseendet betyder ingen ting, du er konge i butikken. God opførsel og hygiejne er vigtig. Det er normalt at tage bad efter hver tur, hav en tandbørste og mundskyllevand med evt. en god deodorant. Pigerne kan lide at man behandler dem ordentligt og med lidt respekt.

Jeg bruger ikke ord som luder og lignende, i Tyskland er det korrekte ord modelle. 

Når jeg er sammen med en pige er hun ikke mindre værd end mig, vi er på samme niveau.

Vi danskere har et ry for at være høflige i miljøet.

Et sted der ikke er nævnt er Absolut-Girls i den sydlige udkant af Hamburg, det er nok et bedre sted at begynde end Optasia, der kan virke lidt voldsom første gang man er på klub.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en uskik, når jeg ser pigerne sidde og tygge tyggegummi - har endda været ude for en, som gjorde det imens vi hyggede os - selvfølgelig bedre end om hun røg samtidig :wink: - men stadig  en uskik bare at konversere med nogen medens man tygger tyggegummi. Selv bruger jeg en tandtråd og tandstikkere + tandbørstning. Mange tror desværre at det er nok med en hurtig tandbørstning - men en tandbørste kan slet ikke komme ind mellem tænderne, hvor der netop kan sidde meget gammel skidt, som lugter råddent.

 

Værre er det dog at opleve dårlig ånde, der kommer helt nede fra maven eller lungerne - oplever man måske ikke i første omgang, men når man er godt igang med at stimulere en pige med hånd eller tunge, kan man af og til komme ud for lidt dårlig odeur, fordi hun pga. ophidselse ånder meget tungt ud og derfor ikke helt kan kontrollere vejrtrækningen. Det kan være sværere at undgå og jeg ved heller ikke helt hvoraf det kommer? - måske rødvin eller kål? - lugten minder ihvertfald en del om rådden kål.

 

Hvidløg er ikke så slemt - dvs. det lugter fælt, men smager godt :mrgreen:  - så man skal bare kysse godt, så glemmer man lugten  ;)

Hej Ironpig.

Det at pigerne sidder og tygger tyggegummi er ikke så slemt, det er mere irriterende når de ligger og tygger, som jeg oplevede under et gang-bang på Optasia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...