Hop til indhold
MisterX

Veninden søger fyre D. 4/4 kl 12 ved Skive.

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg har fået en fræk opgave, som vil blive belønnet med en hed nat ;)

Min veninde har en kinky luder-fantasi, som hun gerne vil udleve. Hun er en Dansk pige på 37 År / 184 høj / 90 kg og har langt mørkt hår og et smukt ansigt. Billeder sendes ikke.

Hun søger fyre, som vil røvpule hende på skift uden gummi mens de andre og jeg kigger på og hvor der sprøjtes i hendes røv. Fissen er no go, men hun bruger munden til, at sutte den stiv. Der er afsat ca 20 minutter til hver fyr. Arrangementet afsluttes med, at hun presser spermen ud mens vi ser på.

Vi har stedet på Salling ved Skive Tirsdag D. 4 April kl 12. Vi kan ikke før eller senere den dag. Prisen er 1000 kr pr mand. Hvis du ikke kan den dag, så skriv alligevel. Så kan vi måske lave en aftale om 2 - 3 uger.

Lad nu være med, at spamme tråden med, at sex uden gummi er dumt eller at det er for dyrt eller andet bavl. Vi er ligeglade med din mening og gider ikke bruge tid på, at kommentere det :)

Send en besked og skriv, om du kan Tirsdag D. 4 April kl 12 og oplys alder, højde, vægt. Husk også, at oplyse dit mobil-nummer. Det virker mere seriøst :)

billede.jpg

Redigeret af MisterX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg kan desværre ikke den dag. Men vil rigtig gerne høre hvis i laver noget en anden dag. 
 

har du en mail man kan skrive og tilmelde sig på. 
 

tænker også med div. Oplysninger. 
 

lyder sgu frækt. 

Redigeret af Kakki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kakki skrev, for 5 timer siden:

har du en mail man kan skrive og tilmelde sig på. 

 

tænker også med div. Oplysninger.

Tænker han mener du skriver en privat-besked her på Eroguide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kakki skrev, den 2.4.2023 at 08:22:

Hej 

jeg kan desværre ikke den dag. Men vil rigtig gerne høre hvis i laver noget en anden dag. 
 

har du en mail man kan skrive og tilmelde sig på. 
 

tænker også med div. Oplysninger. 
 

lyder sgu frækt. 

Send en PB. Så finder vi ud af noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...