Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Sådan en fredag eftermiddag hvor det lige har været lønningsdag, er det svært at finde en butik som ikke har travlt.

Så jeg var rundt på de forskellige steder i Randers og endte hos butikken på Mariagervej - Har været der før og det har ikke været de smukkeste piger i byen, så jeg tænkte at et blow kunne godt gøre det, men, jeg blev da lige positivt overrasket over den pige som var på gæste visit - super lækker og den vildeste jeg har dyrket lagengymnastik med i mange år og på ingen måde berøringsangst - kort sagt, så ville hun bare have noget p..

Således opløftet og klar til weekenden.

Redigeret af Granit12

Skrevet
Granit12 skrev, for 1 time siden:

Sådan en fredag eftermiddag hvor det lige har været lønningsdag, er det svært at finde en butik som ikke har travlt.

Så jeg var rundt på de forskellige steder i Randers og endte hos butikken på Mariagervej - Har været der før og det har ikke været de smukkeste piger i byen, så jeg tænkte at et blow kunne godt gøre det, men, jeg blev da lige positivt overrasket over den pige som var på gæste visit - super lækker og den vildeste jeg har dyrket lagengymnastik med i mange år og på ingen måde berøringsangst - kort sagt, så ville hun bare have noget p..

Således opløftet og klar til weekenden.

Hejsa.

Hvilken butik besøgte du.

Mener at der er flere at vælge imellem på Mariagervej. 

Skrevet
  • Author
o`conner skrev, for 1 time siden:

Hejsa.

Hvilken butik besøgte du.

Mener at der er flere at vælge imellem på Mariagervej. 

Den i midten - kan ikke huske navnet.

Skrevet

midten er det ikke lidt elastik i metermål :rolleyes:

Skrevet

Er det den på hjørnet eller skal man længere op af bakken. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.