Hop til indhold

Recommended Posts

Sådan en fredag eftermiddag hvor det lige har været lønningsdag, er det svært at finde en butik som ikke har travlt.

Så jeg var rundt på de forskellige steder i Randers og endte hos butikken på Mariagervej - Har været der før og det har ikke været de smukkeste piger i byen, så jeg tænkte at et blow kunne godt gøre det, men, jeg blev da lige positivt overrasket over den pige som var på gæste visit - super lækker og den vildeste jeg har dyrket lagengymnastik med i mange år og på ingen måde berøringsangst - kort sagt, så ville hun bare have noget p..

Således opløftet og klar til weekenden.

Redigeret af Granit12

Del dette indlæg

Link til indlæg
Granit12 skrev, for 1 time siden:

Sådan en fredag eftermiddag hvor det lige har været lønningsdag, er det svært at finde en butik som ikke har travlt.

Så jeg var rundt på de forskellige steder i Randers og endte hos butikken på Mariagervej - Har været der før og det har ikke været de smukkeste piger i byen, så jeg tænkte at et blow kunne godt gøre det, men, jeg blev da lige positivt overrasket over den pige som var på gæste visit - super lækker og den vildeste jeg har dyrket lagengymnastik med i mange år og på ingen måde berøringsangst - kort sagt, så ville hun bare have noget p..

Således opløftet og klar til weekenden.

Hejsa.

Hvilken butik besøgte du.

Mener at der er flere at vælge imellem på Mariagervej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
o`conner skrev, for 1 time siden:

Hejsa.

Hvilken butik besøgte du.

Mener at der er flere at vælge imellem på Mariagervej. 

Den i midten - kan ikke huske navnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...