Hop til indhold

New Maria

Featured Replies

Skrevet
yrghh skrev, for 53 minutter siden:

Maria har en del anmeldelser og linker endda selv til nogle af dem

Maria ville umiddelbart være det sikre valg af de 3. De 2 andre er ikke anmeldte outcall piger hvor man nok lige skal være ekstra varsom på alle fronter.

Skrevet
xlovers skrev, for 3 timer siden:

Hej jeg ville hører om der er noget der har besøgt disse kvinder før og hvad deres erfainger er med dem

Har mødt Maria. En lækker pige men ikke fik lig ikke helt  op i syvende himmel. Betalte extra for kys och afslut i mund. Var ikke mange kys, vil ikke sige det var mekanisk men ikke helt den der GFE oplevelse. Men hun levererer det hun lover og var rigtig sød at tale med bagefter. Hade tænkt besøge hende igen for at se hvis man kan bygge op kemien men er ikke blevet til noget. Udelukker dog ikke at det bliver endnu en gang.

Redigeret af Sigge
Stavelse fejl

Skrevet

Jeg kan også godt vouche for Maria. 

Besøgte hende da hun tidligere gæstede Århus og var godt tilfreds. Bestilte 60 min og fik en god service. Hun var sød og nem at tale med på et rimeligt, om end ikke formfuldendt engelsk. Fik mig allerede til at komme efter 20 min., så en lille hyggesnak og på med gummi igen og videre til anden halvleg. Havde ikke bestilt kys med, så kan ikke sige noget om kvaliteten af den ekstraydelse jf. Sigges indlæg. 

Billederne er ægte og så vidt jeg kan se uden filter eller redigering. 

Skulle hun besøge Østjylland igen - eller hvis jeg var i Hovedstaden samtidig med hende - aflagde jeg gerne besøg hos Maria igen. 

De andre to GP'er har jeg desværre ikke noget kendskab til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.