Hop til indhold

Bedste thaimassage i København?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle

Hvor fås den bedste thaimassage i København, hvor massagen er over gennemsnittet? 

Har spændinger i overkroppen og kunne godt tænke mig en hjælpende hånd til at afhjælpe det. Det vil ikke gøre noget, hvis damen tillige var nydelig og kunne tilbyde samkvem, men det har dog ikke førsteprioritet. 

Venligst lad vær med at linke til andre tråde om samme spørgsmål eller henvist mig til søgefunktionen. Har du lyst til at byde ind med et forslag, så gør det. Ellers hold din kommentar for dig selv. 

På forhånd tak og rigtig god weekend

Skrevet

Jeg ved ikke, om Lei, Nang og Kei stadigvæk er i Rødovre Centret, men dem havde jeg rigtigt gode erfaringer med. Især førstnævnte, hun var sgu sød og dygtig. Jeg holdt op med at komme der sidste år p.g.a. en rigtigt dårlig oplevelse med en helt fjerde kvinde, som blev lidt for nærgående. Nu kommer jeg så i stedet hos Suphaphorn på Østerbro og Saitarn inde ved Kongens Nytorv, og det er første klasses massage. Især Apple hos Saitarn ved, hvad hun laver.

P.S.: Jeg har været herinde før, under andre navne, og har fået lyst til at være med igen).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.