Hop til indhold

Bernstorffsgade 6, Aalborg

Featured Replies

Skrevet

God påske :-)

Nå, men synes egentlig hun fortjener en anmeldelse, der er kun hende på adressen, som er et lille hus, og det er nemt at parkere tæt ved. 
Var der for ca 5-6 mdr siden og tænkte egentlig dengang, hmm, der kunne jeg da godt komme engang imellem, men ja tiden går.
Dengang oplevede jeg hende som lidt speciel ( thailandsk kultur? ) men hun gjorde et godt stykke arbejde med massage, tryk, træk, mm..på sin helt egen facon. Og hun prøver at snakke dansk, men jeg forstod ikke alt :-)  Som jeg forstod det gav hun ikke imtim massage, det synes jeg var helt ok, men der blev pirret og grinet og...hun gik lige til grænsen.

Denne gang var det lige så god massage, min krop føltes mere "fri" bagefter...hun er en sjov lille en, en dame på ca 60. Der blev igen pirret og nu holdte hun sig ikke tilbage, så midt i det hele måtte jeg kapitolere og betale 300,- extra...det var desværre ret ordinært, hurtig færdig og tørre, men hun hev hendes rimelig store bryster frem, som jeg måtte gramse på. Til sidst en udmærket omgang fodmassage, som gjorde lidt ondt, men også er ret godt for kroppen. Nå, ikke at forglemme - numse-massage, ret tæt på...det var godt nok pirrende, hun havde også sine hænder inde under underbukserne...det var godt nok frækt, ja når man nu ikke har prøvet det før ( jo engang med Kat i Randers, men det er 15 år siden, ca ) 

Hun mangler kunder, sagde hun :-) 

Skrevet

Hun er en sød og speciel  dame, men hun giver det absolut bedste håndjob!!

Redigeret af Stelvio

Skrevet

Hvad måtte du betale for det. 

Skrevet
Barney skrev, for 4 timer siden:

På hjemmesiden står der massage 400 og TS skriver han måtte give 300 ekstra!

Skrevet

@Jankanda, du skriver hun pirrer under underbukser, beholdt du dem på begge gange

Jeg er meget tiltalt af et besøg, hun lyder som en god massør 

Redigeret af Otte

Skrevet
  • Author
Otte skrev, for 4 timer siden:

@Jankanda, du skriver hun pirrer under underbukser, beholdt du dem på begge gange

Jeg er meget tiltalt af et besøg, hun lyder som en god massør 

ja, jeg fik at vide jeg skulle beholde dem på, men hvad I kan finde ud af hen af vejen, det må tiden jo vise ;-) 

Skrevet
Jankanda skrev, den 31.3.2023 at 14:48:

God påske :-)

Nå, men synes egentlig hun fortjener en anmeldelse, der er kun hende på adressen, som er et lille hus, og det er nemt at parkere tæt ved. 
Var der for ca 5-6 mdr siden og tænkte egentlig dengang, hmm, der kunne jeg da godt komme engang imellem, men ja tiden går.
Dengang oplevede jeg hende som lidt speciel ( thailandsk kultur? ) men hun gjorde et godt stykke arbejde med massage, tryk, træk, mm..på sin helt egen facon. Og hun prøver at snakke dansk, men jeg forstod ikke alt :-)  Som jeg forstod det gav hun ikke imtim massage, det synes jeg var helt ok, men der blev pirret og grinet og...hun gik lige til grænsen.

Denne gang var det lige så god massage, min krop føltes mere "fri" bagefter...hun er en sjov lille en, en dame på ca 60. Der blev igen pirret og nu holdte hun sig ikke tilbage, så midt i det hele måtte jeg kapitolere og betale 300,- extra...det var desværre ret ordinært, hurtig færdig og tørre, men hun hev hendes rimelig store bryster frem, som jeg måtte gramse på. Til sidst en udmærket omgang fodmassage, som gjorde lidt ondt, men også er ret godt for kroppen. Nå, ikke at forglemme - numse-massage, ret tæt på...det var godt nok pirrende, hun havde også sine hænder inde under underbukserne...det var godt nok frækt, ja når man nu ikke har prøvet det før ( jo engang med Kat i Randers, men det er 15 år siden, ca ) 

Hun mangler kunder, sagde hun :-) 

Jeg besøgte hende for et par år siden, og hun var min første thaimassage. Jeg har en anmeldelse af hende herinde et sted.

Jeg fik en god massage af en noget speciel men glad kvinde. Hun må være 63-64 år nu men krop og ansigt er faktisk ret flot (og fikset lidt).

Dengang var det massage til 400 + 300 for hj - eller 1000 for massage, b2b og hj.

Jeg kommer dog ikke tilbage igen. Hun er for speciel til mig, og jeg har fundet steder med lige så god massage andre steder (og med mulighed for ekstra, når det ønskes).

Skrevet

Jeg har fået besøgt hende, hvis hun er over 60, er hun er rigtig flot kvinde.

Jeg synes ikke massage plus hj er noget at skrive om, så jeg besøgt hende men kommer ikke igen

Skrevet
  • Author
Barney skrev, den 6.4.2023 at 07:44:

- ikke i den dyre ende

PS første gang jeg var der sagde hun hun var fyldt 60. Jeg er selv 58, så det passede mig fint, men ved heller ikke om jeg kommer der igen

Redigeret af Jankanda
tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.