Hop til indhold

Recommended Posts

Min nysgerrighed drev mig til at ringe til hende her og hun tog straks telefonen og vi fik lavet en aftale og bagefter sendte hun adressen på sms, det skulle vise sig at være lidt bøvlet at finde hende indtil hun ringede og forklarede at jeg bare skulle køre gennem vejarbejdet og ind i baggården og holde, så langt så godt…

Nina som selvfølgelig ikke hedder Nina i virkeligheden skulle vise sig at være en køn lille Thaikvinde lige de obligatoriske par år ældre end der står i annoncen.og lige de obligatoriske par børn hjemme i Thailand :D stedet er lidt slidt men bollerummet absolut behageligt med en lækker briks og dejlig varmt og Nina som havde en sort halv gennemsigtig lille  nathjole på, nå men vi fik smidt tøjet og lagt mig på briksen og hun gik i gang med at massere min gamle krop og det er hun satme god til, tror det er det bedste Thai massage jeg har oplevet her i dk, hun spurgte om jeg ville have olie på kroppen og ja gerne og det fik jeg så og min hånd fandt vej ned mellem hendes ben mens hun sad på hug og masserede mig og hun dirigerede nærmest selv min finger op i hullet og sådan lå vi længe mens hun blev mere og mere nærgående omkring mine ædlere dele og så var det tid til at blive vendt om og hun satte sig overskrævs på min mave hvilket selvfølgelig endte med en 69’er, hun sutter lækkert og varieret og dybt og det endte med at jeg kom i munden på hende og hun slugte det hele med et smil..

Hun spurgte om jeg ville have mere massage og gerne og denne gang gav hun den virkelig gas med albuerne og det hele og jeg tror hun fandt hver eneste ømme muskel i hele min krop og jeg svømmede helt hen godt hjulpet af hendes afslapningsmusik og lyden af rislende vand og tiden passede så rigeligt..

Nå men, kommer jeg igen ?…Ved det ikke helt ?..hvis jeg gør så bliver det kun massage tror jeg for det var klart den oplevelse ved besøget som står skarpest her bagefter :)

 

https://annoncelight.dk/showad/309316

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
love ass skrev, for 14 timer siden:

Hvad måtte du give for dit besøg?

Spørgsmålet kommer stort set hver gang, men jeg gav 1500 spir for en time :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 7 timer siden:

Spørgsmålet kommer stort set hver gang, men jeg gav 1500 spir for en time :D

Du har helt redt de har ca samme pris alle og det spørsmål de har ca samme pris alle. Tag jer nu sammen og kom ud og op lev de skønne piger. De er her jo for så. I har så travlt med pris op ydelse. Der er også noget der heder kemi. Mange gange får man en bedre service efter flere besøg. lad un vær med at kritiser tag sansen og prøv.  De er her os gamle liderlig svin.

go tur thai elsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...