Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis det er skam, så har hun gjort meget ud af at beskrive sig selv og det hun vil, det synes jeg er positivt, hun er i for lang afstand til mig, ellers ville jeg godt turde prøve

Hun ser dejlig ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Otte skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det er skam, så har hun gjort meget ud af at beskrive sig selv og det hun vil, det synes jeg er positivt, hun er i for lang afstand til mig, ellers ville jeg godt turde prøve

Hun ser dejlig ud

Min tilbageholdenhed skyldes primært de mange falske annoncer der har til formål at afpresse håbefulde kunder. Jeg prøver at se om jeg kan få en aftale i hus over mail. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fik da svar :lol:
Jeg er virkelig ked af at jeg først skriver nu søde XXXX, men kan modtrage i Rødekro
Der har været nogle komplikationer med min mail, så kan ikke se alle mails jeg får..

Derfor er du ikke sød at skrive til mig herinde på https://hook-up.dk/a/29 for at aftale det sidste, inden vi ses!
Jeg søger bare noget dejlig hård sex i sidste ende! 

Jeg hedder Evalindx der inde så du kan bare søge på mit brugernavn! Har lige lagt flere billeder derinde, så du kan se mig ordenligt!
Jeg glæder mig til at kunne mærke dig snarest

Del dette indlæg

Link til indlæg
Otte skrev, for 14 minutter siden:

Ja det er en klassiker, den skal du ikke hoppe på

ØV

Jamen hvad fanden? Med telefon nummer på nu? Er det evolution? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...