Hop til indhold

Leah - Aalborg, Vejgaard

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/357363

Fik meget for pengene, da jeg besøgte Leah i en time i Aalborg. Komplet og total afslapning med et brag af en afslutning. Leah er rar, betænkningsfuld og hun oser af sensualitet. Den "classy erotic massage" hun tilbyder er i top klassen. Hun har magiske hænder, der får det til at sitre i hele kroppen, når hun "tager fat..."

Hvis i trænger til at slappe ordentligt af i kroppen, så besøg Leah og lad hende give udløsning...

Hun er her til mandag. God fornøjelse!

Skrevet

Er det også pigen på billederne? Hun er jo vanvittig smuk. 

Skrevet
  • Author
rupsaz skrev, for 6 timer siden:

Er det også pigen på billederne? Hun er jo vanvittig smuk. 

Det er hende på billederne. Jeg vil dog sige at en kombination af filters og nok også alderen på billederne er lidt misvisende. Hun er uden tvivl en flot tøs, men hun er sidst i tyverne, og ikke 20-agtig som det ser ud på billederne. Jeg kan specielt genkende hendes bryster, de er nemlig ikke lige store, men er alligevel den perfekte håndfuld :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.