mr.x 6 Skrevet 11. December, 2013 Er der nogle som har erfaring med Ambel mulatpige i Klovborg Jylland Annoncere i Extrabladet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 11. December, 2013 Jo, jeg har været en tur deromme, engang imellem melder trangen til en halvsort eller thai sig, især efter julefokost med tømmermænd. Jeg ringedde derom inden og forsikrede mig om prisniveauet holdt, det gjorde det tilsyneladende. så afsted og blev mødt i døren af en sød og imødekommende pige og blev straks vist ind i hobbyrummet, som var for mørkt efter min mening, men vi blev enige om hvad der skulle foregå, og undervejs blev jeg endda tilbudt et par ekstra services u/b, så alt i alt en tilfredsstillende oplevelse. stedet bliver beskrevet som diskret, jeg hilste lige på naboen, som de deler baggård med. Pigen har et par tatoveringer. rastahår og et par ordentlige nødder, så er man til det, er hun den rette. Sex'en 10 ud af 10. "En kongelig affære" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg