Hop til indhold

Diskret GP på landet i Sydjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er lidt genert anlagt og vil helst ikke løbe ind i nogle bekendte lige udenfor gadedøren efter et besøg hos en GP.

Er der nogen der tips til nogle GP som bor i diskret hus lidt udenfor byerne i det sydlige Jylland?

Skrevet
stiverten skrev, 1 time siden:

Hej

Er lidt genert anlagt og vil helst ikke løbe ind i nogle bekendte lige udenfor gadedøren efter et besøg hos en GP.

Er der nogen der tips til nogle GP som bor i diskret hus lidt udenfor byerne i det sydlige Jylland?

Beklager den flabede indledning, den ligger altså til højreben:  Jeg går ud fra at de færreste GP'er ligefrem bor i sådanne diskrete huse :-)

Men der er nok en del som i arbejdsøjemed opholder sig i kortere eller længer tid i sådanne  huse, nogen også ret langt ud på landet og dermed sikret mod naboer og bekendte man kan rende ind i. Der er endda steder der har separate ind- hhv. udgange ...

Hvis du specificerer dig ønskede område (Kruså - Kolding - Esbjerg ...) er der måske større chance for et par gode tips.

Skrevet
  • Author
sydvinden skrev, for 3 minutter siden:

Beklager den flabede indledning, den ligger altså til højreben:  Jeg går ud fra at de færreste GP'er ligefrem bor i sådanne diskrete huse :-)

Men der er nok en del som i arbejdsøjemed opholder sig i kortere eller længer tid i sådanne  huse, nogen også ret langt ud på landet og dermed sikret mod naboer og bekendte man kan rende ind i. Der er endda steder der har separate ind- hhv. udgange ...

Hvis du specificerer dig ønskede område (Kruså - Kolding - Esbjerg ...) er der måske større chance for et par gode tips.

Kører gerne efter et godt sted, men vil foretrække fra Kolding og sydover 

Skrevet

Ikke ligefrem på landet, men stedet i rødekro. Der kan du holde på banegården og gå direkte ind i husets have. Specielt i mørke er det ret diskret 

Skrevet

Længere sydpå er der div. steder i Kruså, mest Thai-piger eller damer af sydamerikansk, evt. østeuropæisk herkomst. Søg evt. på annoncelight efter "Kruså" eller "Sønderborgvej". Husene ligger ret diskrete, jeg kan dog ikke udtale mig om pigerne, det er meget længe siden jeg har besøgt stederne.

Nå du udvider dit søgeområde (det  sydlige  Jylland) en smule er der jo også Flensburg - nok er ikke alle steder diskrete, men risikoen for at du løber ind i genboen er dog antageligvis ret lille der ...?

Skrevet

Der er også et meget diskret sted omkring Holsted / Glejbjerg / Gørding. Det er temmelig meget ude på landet. Alligevel vil jeg vove at påstå, at det nok ikke er særlig diskret længere, da det har ligget der en del år efterhånden. Folk i området  simpelthen være klar over, hvad der foregår på det sted. Men hvis du gerne vil have følelsen af, at det skal være diskret, findes der ikke meget andet, der giver denne følelse. Din nabo eller din onkel møder du kun, hvis de har samme ærinde som dig. 

Og pigerne - tjah. Har haft både gode og dårlige oplevelser med både danske og udenlandske der. Mest gode. Men kvaliteten er svingende, og der er og har været stor udskiftning. I starten var det mest danske piger på stedet, nu er det nærmest kun udenlandske, som jeg lige husker det. 

Sidst jeg var forbi, virkede deres spa ikke, selvom der blev reklameret med spa. Det er nok ca 1/2 år siden. Tvivler på at de har fået den repareret. Hvis de har, er det jo fedt at have det som "salgsparameter" i forhold til andre steder. Og hvis ikke - ja så er det et udtryk for sjusk og at ejeren af stedet er lidt for meget "på røven" til, at jeg i fremtiden gider støtte de piger, han hyrer ind! 

Skrevet
sofus 2 skrev, for 7 timer siden:

Toftegårdsvej i hedensted 

Er der stadig åben på toftegårdsvej , har ikke været forbi i lang tid . Min faste pige stoppede hel i januar 22 . 

Skrevet
stiverten skrev, for 5 timer siden:

Hej

har fundet et diskret sted på landet. Ligger tæt på motorvejen ved Haderslev syd.

https://annoncelight.dk/showad/229360

Er der nogen der har besøgt hende?

Jeg har besøgt Alma for et par år siden. Det var en superdejlig oplevelse, og jeg har flere gange haft lyst til at besøge hende igen. Der ligger også nyere, positive anmeldelser herinde, hvis du søger på det.

Stedet kender jeg ikke noget til.

Redigeret af Midtvestagurken

Skrevet
stiverten skrev, for 12 timer siden:

Hej

har fundet et diskret sted på landet. Ligger tæt på motorvejen ved Haderslev syd.

https://annoncelight.dk/showad/229360

Er der nogen der har besøgt hende?

Søg på 229360 herinde - der er vist flere positive oplevelser rundt i landet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.