Hop til indhold

Beatrice NY - skrejruppigerne

Featured Replies

Skrevet

I mangel på bedre oplevelser i Århus, som jeg generelt syntes er for ringe, så tog jeg chancen og kørte ud på djursland.

Besøgte skrejruppigernes http://skrejruppigerne.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.164.1.1

Billederne ser gode ud, men holder ikke i virkeligheden. Hun er nok 40 nu, og mindst taget 15 kg på siden de billeder blev taget. Hun sagde at jeg var hendes første kunde nogensinde, og da den lille skæve allerede var oppe at stå så blev det til dansk til 500,-

Hun satte kondom på med munden og suttede et par gange til jeg bad hende om at lægge sig på alle 4 så jeg kunne skyde den af, og komme hjem igen. Jeg kom hurtigt og skyndte mig at komme væk... det er en af de klassiske hvor man burde gå igen, når varen ikke er som beskrevet. Men den lille røde kneppedjævel på højre skulder siger knep knep, mens den hvide fornuftige engel mangler ord, og bare ryster på hovedet på venstre skulder.

Pigen - 3

Sex - 3

Stedet - 7

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.