Hop til indhold

Recommended Posts

Velbekomme til EG.

Jeg har bedt moderatorer om at flytte din efterlysning til det rigtige forum som er "Efterlysninger af ladyboys og shemales"

Vil du ikke være venlig at skrive TRANS i overskriften,  så kan vi som der ikke har de interesser undgå at få aftenkaffen galt i halsen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

Velbekomme til EG.

Jeg har bedt moderatorer om at flytte din efterlysning til det rigtige forum som er "Efterlysninger af ladyboys og shemales"

Vil du ikke være venlig at skrive TRANS i overskriften,  så kan vi som der ikke har de interesser undgå at få aftenkaffen galt i halsen ;)

Det må vist være nok at lægge den i den rigtige del af forum hva? :lol:

Nyd du bare din aftenkaffe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 5 timer siden:

Det må vist være nok at lægge den i den rigtige del af forum

Nej det er desværre ikke muligt at se hvilket forum indlægget er fra i "SENESTE INDLÆG FRA FORUM" på forsiden af EG!

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 36 minutter siden:

Nej det er desværre ikke muligt at se hvilket forum indlægget er fra i "SENESTE INDLÆG FRA FORUM" på forsiden af EG!

Så lad være med at trykke der hvis du er sart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til "hende" i går, men har ikke fået svar tilbage.
Der er et eller andet (udover prisen) der er lidt frækt ved den annonce, synes jeg. Tanken om at starte med massage, og så blive "lokket" til mere og mere er fræk, og så er der en noget dirty stemning mellem linjerne i det hele taget. Men det er nok ikke en specielt feminin ts man skal forvente at møde.
Jeg hører også gerne om andre har prøvet lykken her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Lars Steen skrev, for 16 minutter siden:

Jeg skrev til "hende" i går, men har ikke fået svar tilbage.
Der er et eller andet (udover prisen) der er lidt frækt ved den annonce, synes jeg. Tanken om at starte med massage, og så blive "lokket" til mere og mere er fræk, og så er der en noget dirty stemning mellem linjerne i det hele taget. Men det er nok ikke en specielt feminin ts man skal forvente at møde.
Jeg hører også gerne om andre har prøvet lykken her.

har været forbi og hoppede næsten 3 trin ned ad trappen - slet ikke feminin men måske noget for andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrfisher skrev, for 2 minutter siden:

har været forbi og hoppede næsten 3 trin ned ad trappen - slet ikke feminin men måske noget for andre...

Hendes priser ( ekstremt billigt ) så kan man vel ikke forvente, en fra superligaen.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrfisher skrev, den 8.4.2023 at 15:45:

Gik du igen eller kan du fortælle mere om selve oplevelsen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Gammelprut skrev, for 52 minutter siden:

Gik du igen eller kan du fortælle mere om selve oplevelsen? 

jeg småløb igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...